Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-عضور شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از انتخاب اعضای کمیته‌های سه‌گانه این شورا خبر داد.افشین حبیب‌زاده با اشاره به جلسه امروز بعدازظهر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عنوان کرد: در جلسه امروز، انتخابات کمیته‌های سه‌گانه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برگزار شد و طی آن ۹ نفر به عنوان اعضای کمیته سیاسی، ۵ نفر به عنوان اعضای کمیته استان‌ها و ۳ نفر به عنوان کمیته پشتیبانی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بر همین اساس آقای کمالی به عنوان رئیس و آذر منصوری، احمد حکیمی‌پور، محمد سالاری، یدالله طاهرنژاد، فرج کمیجانی، عزت‌الله تقواییان، ژاله فرامرزیان و الهام فخاری به عنوان اعضای کمیته سیاسی انتخاب شدند.

عضور شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ادامه داد: بنده به همراه، رئیس‌کرمی، خون‌چمن، غریبانی و مصلی اعضای کمیته استان‌ها را تشکیل می‌دهیم که هنوز رئیس این کمیته مشخص نشده است.

حبیب‌زاده یادآور شد: همچنین مقرر شد سه عضو کمیته پشتیبانی هم اعضای هیات رئیسه دوره‌ای باشند. که در حال حاضر خانم فرامرزیان و آقای عابدی عضو آن هستند.

او گفت: در این جلسه آقای عابدی برای یکسال به عنوان دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات انتخاب شد.

حبیب‌زاده یادآور شد: به احتمال زیاد طی هفته‌های آینده نیز ۶ حزب دیگر به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اضافه خواهند شدکه عضویت آن‌ها در دست بررسی است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

 نخستین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی