Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش>مدیریت ورزش - تسنیم نوشت: کمیته ملی المپیک در نامه‌ای به فدراسیون جهانی تیراندازی، آخرین وضعیت مدیریتی این فدراسیون را تشریح کرد.

انتخابات فدراسیون تیراندازی درحالی 20 تیرماه با انتخاب علی دادگر به عنوان رئیس فدراسیون برگزار شد که دو روز قبل از انتخابات، دیوان عدالت اداری در نامه‌ای به وزارت ورزش اعلام کرده بود که این نهاد حق ورود به انتخابات فدراسیون را نداشته و رایی که پیش از این دیوان داده بود، باطل است و سیدمهدی هاشمی همچنان رئیس فدراسیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت ورزش با وجود این نامه، انتخابات را برگزار کرد. دیوان عدالت اداری، هفته گذشته در نامه‌ای جدید، از وزارت ورزش خواست تا ظرف یک هفته حکم دیوان را اجرا کند. حکمی که نشان می‌داد، هاشمی همچنان رئیس فدراسیون است و انتخابات 20 تیرماه تیراندازی نباید برگزار می‌شد.

در انتخابات 20 تیرماه، نماینده کمیته ملی المپیک در انتخابات حضور نداشت. فدراسیون جهانی در نامه‌ای به کمیته ایران، از آنها خواسته بود تا وضعیت مدیریتی فدراسیون را به آنها گزارش کنند. در نهایت هفته گذشته کمیته ملی المپیک ایران در نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعلام کرد که از نظر این کمیته، انتخابات سال 2014 که هاشمی در آن رئیس شده بود، به قوت خودش باقی است و رئیس فدراسیون تیراندازی ایران، سیدمهدی هاشمی است.

حال باید دید وزارت ورزش و جوانان چه واکنشی به نامه کمیته درخصوص فدراسیون تیراندازی خواهد داشت و با این تفاسیر، تکلیف انتخابات 20 تیرماه چه خواهد شد؟ دادگر باید از فدراسیون برود و هاشمی برگردد؟ و یا اینکه وزیر ورزش به دنبال تدبیر جدیدی است که بتواند فدراسیون را از این بحران نجات دهد.

متن نامه کمیته ملی المپیک به فدراسیون جهانی به شرح زیر است:

جناب آقای فرانس شریبر، دبیر کل فدراسیون بین‌المللی تیراندازی

احتراماً

به موجب این نامه ضمن قدردانی، دریافت نامه الکترونیکی شما به تاریخ یکم آگوست 2017 در خصوص موضوع فوق‌الذکر، تأیید می‌گردد.

بر اساس حکم دادگاه عدالت اداری در تاریخ ششم آگوست سال 2017، انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی ما که در تاریخ 17 دسامبر سال 2014 برگزار شد معتبر و اجرایی است. بر اساس این حکم، آقایسید مهدی هاشمیبه عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی ما شناخته می‌شود.

تصمیم فوق به وزارت ورزش و جوانان برای اعمال اقدامات مقتضی و اجرای حکم ظرف مدت یک هفته منعکس شده است. گفتنی است که نتیجه این امر متعاقباً به اطلاع شما خواهد رسید.

آرزوی موفقیت برای شما در روزهای آتی
با احترام
شاهرخ شهنازی
دبیر کل کمیته ملی المپیک

43 43

کلید واژه‌ها : فدراسیون تیراندازی - کمیته ملی المپیک -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان