Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@13:06:29 GMT

طلای احمدی در جام تکواندو ازبکستان

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۷۸۹۴۷

سروش احمدی با پیروزی ۱۹ بر ۱۳ در فینال برابر نماینده ازبکستان به مدال طلای وزن ۶۳- کیلوگرم دست یافت. آفتاب‌‌نیوز : نخستین دوره مسابقات تکواندوی جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا (G2) در رده سنی جوانان و بزرگسالان از بیست و یکم مرداد ماه در سالن یونیورسال شهر تاشکند با رقابت‌های اوزان ۸۰-، ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم گروه مردان و اوزان ۴۶-، ۴۹-، ۵۳-، ۵۷-، ۶۷-، ۷۳- و ۷۳+ کیلوگرم گروه زنان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز(یک شنبه) و در روز پایانی رقابت ها و در وزن ۶۳- کیلو گرم مردان سروش احمدی در اولین دیدار آکالبک تاگابرگنوف از قزاقستان را ۲۳ بر ۳ شکست داد.
نماینده وزن ۶۳- کیلوگرم ایران در دومین مبارزه به مصاف تیموربک اورولو از ازبکستان رفت و ضمن پیروزی ۱۵ بر ۱۰ راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. احمدی در این مرحله به مصاف مهدی یوسفی دیگر نماینده ایران رفت و ۱۸ بر ۲ به پیروزی رسید و به جمع چهار نفر برتر راه یافت.
احمدی در مرحله نیمه نهایی بولات عزتدینوف از روسیه را هم ۱۹ بر ۱۴ شکست داد و راهی دیدار پایانی شد.
سروش احمدی در فینال کامرونبک یاخشیبائف از ازبکستان را ۱۹ بر ۱۳ مغلوب کرد و به مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا رسید.
همچنین ابراهیم صفری تکواندوکار وزن 54- کیلوگرم کشورمان پس از یک‌دور استراحت، در نخستین مبارزه «دیور سوبیرو» از زبکستان را 26 بر یک را شکست داد. در دومین دیدار «آدیلت بازاربایف» نماینده قزاق را 25 بر 8 از پیش رو برداشت و موفق شد مدال برنز خود را قطعی نماید.
صفری در مرحله نیمه نهایی به مصاف مهدی اسحاقی دیگر نماینده کشورمان در این وزن رفت و با نتیجه 11 بر 10 به برتری رسید. هوگوپوش کشورمان در فینال نیز «والنتین خگای» ازبک داینده مدال برنز قهرمانی نوجوانان جهان را 17 بر 6 شکست داد و توانست مدال طلای این رقابت‌ها را کسب نماید.
به گزارش ایسنا، در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا(G2)، به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای

تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای با شکست مقابل حریفان خود از صعود بازماندند.

به گزارش ایسنا، مسابقات مرحله مقدماتی مرحله اول کاپ جهانی شانگهای چین در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران ایران به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان نیز با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی هر چند در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید اما در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند
  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت