Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین امین‌الله دادگر در نشست خبری چهارمین دوره حیات طیبه دانشگاه فرهنگیان کشور ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در چهارمین اردوی حیات طیبه در بخش خواهران دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور 280 و تعداد برادران 260 نفر است. دانشجو معلمانی که در محل تحصیل خود فعالین بخش‌های مختلف هستند و دارای ویژگی‌هایی از جمله تحرک و پویایی هستند و تفکر نقادانه دارند با دو برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه می‌شوند و ابتدا سئوالاتی را به صورت مجازی پاسخ می‌دهند و تحلیل می‌کنند و سپس به صورت مصاحبه تلفنی به اردو دعوت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین دادگر درباره اهمیت جایگاه تعلیم و تربیت، خاطرنشان کرد: عرصه تعلیم و تربیت عرصه بسیار مهمی است و تربیت‌نسل، انسان‌سازی و کادرسازی را بر عهده دارد. در دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم اتفاق می‌افتد و این دانشگاه با تمام شباهت‌هایی که با دانشگاه‌های دیگر دارد، اما دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی نیز هست. نظام تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان موفقیت‌های ارزشمندی دارد و البته نواقصی هم در این بین وجود دارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: این دانشگاه به دو برنامه متعهد است؛ اول اینکه برنامه رسمی درسی را مانند دانشگاه‌های دیگر دنبال می‌کند و دوم برنامه غیر رسمی است که در قالب امور فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و فعالیت‌های دانشجویی انجام می‌گیرد.

وی در خصوص اهمیت و جایگاه اردوی فرهنگی و معرفتی حیات طیبه، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان اردوهای فرهنگی معرفتی حیات طیبه است که به لحاظ اهمیت تکوین هویت شخصی و معلمی در دانشگاه فرهنگیان اهمیت بالایی دارد و دادن این هویت به دانشجو معلمان باعث ایفای نقش پر ثمرتری از دانشجویان می‌شود. در طرح حیات طیبه انتظارات و توصیه‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب از طریق همین طرح پیگیری می‌شود. انتظار داریم دانشجو معلمان پس از پایان دوره به مراکز خود بازگردند و این آموزش‌ها را در محل تحصیل خود پیاده کنند.

200/202

منبع: ایسنا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند