Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@09:05:40 GMT

سواستفاده بازیگر زن از جوان مخترع ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۷۹۰۳۶

سواستفاده بازیگر زن از جوان مخترع ایرانی

به گزارش جام نیوز،کیم کارداشیان چهره خبرساز آمریکایی به دلیل آنچه «اتهام سواستفاده از اختراع» یک عکاس ایرانی عنوان شده، باید به دادگاه برود و اگر محکوم شود باید یکصد میلیون دلار غرامت بپردازد.

مدتی است همکاری خود با «لو می» را آغاز کرده، این شرکت آمریکایی قاب نازکی برای تلفن های همراه تولید کرده که با ایجاد نور بیشتر، باعث افزایش کیفیت عکس شخصی یا «سلفی» می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قاب پلاستیکی که روی تلفن های همراه سوار می شود، حاوی لامپ های کوچکی است که مانند یک چراغ نورانی، صورت را روشن و شفاف می کند.

به گفته «اسنپ لایت» این طرح در سال ۲۰۱۳ توسط «هوشمند هارونی» عکاس ایرانی ساکن لس آنجلس ثبت شده و او برای نخستین بار چنین ایده ای به ذهنش خطور کرده است.

«اسنپ لایت» چندی پیش این طرح را از هوشمند هارونی خریداری کرد و به این ترتیب صاحب تمامی حقوق مادی و معنوی این اختراع است. هنوز معلوم نیست شکایت «اسنپ لایت» نفعی برای آقای هارونی خواهد داشت یا خیر.

این شرکت باور دارد فروش این ابزار از طرف «لو می» غیرقانونی است و کیم کارداشیان نیز به دلیل تبلیغ برای این محصول، شریک جرم است.

«لو می» و مدیر برنامه های کیم کارداشیان ادعای « اسنپ لایت» را رد کرده و آن را بی پایه و اساس توصیف کردند.

کیم کارداشیان علاقه زیادی به گرفتن عکس سلفی دارد و بصورت روزانه تصاویر گوناگونی در شبکه های اجتماعی منتشر می کند.

استفاده او از محصول شرکت «لو می» نقش مهمی در فروش این قاب های نازک داشته و درآمد قابل توجهی را نصیب این چهره جنجالی کرده است.

کیم کارداشیان بیش از یکصد و شصت و پنج میلیون طرفدار در شبکه های اجتماعی خود دارد.

شریان

115

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،همانطور که می‌دانید راننده‌های فعال اسنپ اعتبار سهمیه سوخت دریافت می‌کنند. این اعتبار سهمیه از سوی نهادهای دولتی واریز می‌شود. اسنپ فقط اسامی رانندگان واجد شرایط دریافت سهمیه سوخت و میزان پیمایش ماهانه آنها را در اختیار این نهادها قرار می‌دهد.شهروند خبرنگاری در پیامی خواستار دریافت این سهمیه شده است .

پیام شهروند خبرنگار ما: 

سلام .لعنت بر آمریکا. آقایان قیمت بنزین را گران کنید.و به اسنپ سهمیه بنزین چرا دولت ایران نمی‌دهد. آقایان تو را به قرآن بنزین را برای ماشین های شخصی گران کنید و به اسنپ وکامیونها چرا سهمیه بنزین نمیدهند

دیگر خبرها

  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت
  • تیک‌تاک فقط ۲۴ ساعت برای شفاف‌سازی مهلت دارد!
  • تقابل لژیونر جوان ایران و آلمیدا (عکس)
  •  پیام‌رسان‌های ایرانی جریمه خواهند شد؟ + فیلم
  • بیکارتر از کیم کارداشیان، مرفه‌تر از ایلان ماسک!
  • عروسی بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرانسوی اش
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون
  • واکنش جالب بازیگر سرشناس به عملیات نظامی ایران در خاک اسرائیل