Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@03:01:13 GMT

تائید شهادت علی عظیمی، اولین شهید مدافع حرم زرند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۷۹۴۲۱

فرمانده تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار نیروی زمینی سپاه پاسداران و جمعی از مسئولین زرند شهادت علی عظیمی اولین شهید مدافع حرم زرند به خانواده وی اعلام کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، امام جمعه زرند خبر شهادت شهید علی عظیمی را به خانواده وی اعلام کرد و گفت: در زندگیم دو روز خیلی سخت و سنگین بود. یکی روزی که یکی از فرماندهان سپاه از من درخواست کرد تا خبر شهادت برادرم را به خانواده ام اعلام کنم و امروز که در حضور خانواده شما قرار گرفتم تا خبر شهادت فرزند برومندتان را اعلام نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد عظیمی پدر اولین شهید مدافع حرم شهرستان زرند با شنیدن خبر شهادت فرزندش سجده شکر بجای اورد و گقت: امیدارم مورد قبول خداوند قرار گیرد.مادر شهید والا مقام علی عظیمی هم با شنیدن خبر شهادت فرزندش گفت: خوشا به سعادت فرزندم فدای حضرت زینب (س) شده است. وی بلافاصله منزل مسکونی خود را برای احداث مسجد و مهدیه ام المصائب وقف نمود و افزود: پس از برگزاری مراسم بزرگداشت فرزند شهیدم منزل مسکونی ام را برای احداث مسجد و مهدیه به نام ( ام المصائب) قرار میدهم. امام جمعه زرند در نشست برنامه ریزی مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم علی عظیمی که با حضور فرمانده تیپ 38 ذوالفقار در دفتر امام جمعه برگزار شد با تسلیت شهادت این پاسداران رشید اسلام که در دفاع از آرمان‌های عظیم تشیع و حرم حضرت زینب(س) و اهل بیت(ع) خون پاکش را نثار کرد، ادای احترام کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید، گفت: امنیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخاطر مجاهدت و از خود گذشتگی جوانانی است که به این سخن حضرت امام راحل (ره) عمل کردند که جنگ ما جنگ ایمان با کفر است. سرهنگ مراد معین پور فرمانده تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز به برکت خون شهیدان و فدارکاری آنان، به امنیت و اقتدار رسیده ایم بر ادامه راه شهیدان تاکید کرد و افزود: رزمنده مدافع حرم « شهید علی عظیمی » اولین شهید مدافع حرم تیپ 38 ذوالفقار است. وی اظهار کرد: این شهید که حدود 50 روز قبل داوطلبانه در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شده بود، در مرز سوریه و عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق، تحولات عظیمی را در دنیا ایجاد کردند
  • مطهری؛ مدافع کیان سیاسی قرآن کریم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • (عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • ببینید | نقض حکم اعدام بابک زنجانی با تائید و موافقت رهبر انقلاب