Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-04@18:55:37 GMT

ارسال نوزاد به پرورشگاه با پیک موتوری!

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۷۹۶۵۷

ارسال نوزاد به پرورشگاه با پیک موتوری!

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، بنابر اعلام رسانه‌های داخلی چین این نوزاد که داخل کیسه‌های پلاستیکی پیچیده شده بود با پیک موتوری به پرورشگاه فرستاده شد.

موتورسواری که قرار بود به عنوان پیک موتوری کودک را به مقصد برساند متوجه حرکت کردن کیسه شده بود و حتی صداهایی از درون آن شنیده بود اما چون به سفارش مادر کودک، اجازه باز کردن بسته را نداشت، تا رسیدن به پرورشگاه آن را باز نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس چین در بیانیه‌ای اعلام کرد که پس اطلاع‌رسانی بلافاصله نوزاد را از داخل کیسه پلاستیکی خارج و به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

در چین افرادی که کودکان خود را ترک می‌کنند به پنج سال حبس محکوم می‌شوند.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2954533921900985851 برچسب‌ها : پیک موتوری پرورشگاه ارسال نوزاد به پرورشگاه با پیک موتوری! لینک کوتاه : اخبار مرتبط کشف کارخانه بچه‌سازي در نيجريه جمعه 25 فروردین 1391 18:25

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها جزئیات نحوه اسارت شهید حججی از زبان جانشین فرمانده کل سپاه واکنش ابوعزرائیل به شهادت محسن حججی پای بیرون افتاده از قبر یک جنازه همه را وحشت زده کرد +تصاویر با این 8 روش به سادگی شکمتان را آب کنید برای خرید این گردنبند باید بیش از 14 میلیارد تومان پول بدهید! +عکس بازتاب جهانی مصوبه طرح مقابله با اقدامات آمریکا ماجرای بیهوشی دختر در خودروی یک مرد شوخی مهران مدیری با گلزار و امین حیایی +عکس واکنش جالب علی دایی به بوسیدن دستش (فیلم) هزینه یک بیمار ام‌اس در ماه چقدر است؟/کدام استان‌های کشور ام اس خیز هستند لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها اصلاح در نحوه برخورد با کوله بران/ بیمه کوله بری در آستانه تصویب تنبیه جالب پزشکان سلفی‌‌باز ابتکار جوان تبریزی ۱۰۰۰ تهرانی را صاحب شغل کرد اجرای پروژه فیبر نوری کشور با همکاری شرکت MTN آفریقای جنوبی پرواز تاکسی‌های پرنده در آسمان دبی یک گام دیگر به واقعیت نزدیک شد + عکس با بهترین ساعت‌‌های هوشمند سال 2017 آشنا شوید + عکس رونمایی از دو ابر برنامه برای وزارت خارجه نیسان جوک ما یا جوک اونا؟! +عکس نسخه کامل اندروید O ، سی مرداد منتشر می‌شود نگاه وزرا به برنامه ششم توسعه باشد آخرین مطالب همه سایت 00:20 ارسال نوزاد به پرورشگاه با پیک موتوری! 00:03 ملکه انگلیس به زودی از قدرت کنار می کشد / شاهزاده از مادرش رو دست خورد! 00:02 حیوانات افسرده باغ وحش +عکس 00:01 دور جدید رقابت قدرت در افغانستان 00:01 همسر جدید آنجلینا جولی کیست؟ 5/22 23:52 پیام رامبد جوان برای شهید محسن حججی+فیلم 5/22 23:19 خسارات سیل در ۵ استان کشور 5/22 22:45 قیراندود کردن ساختمان سه کارگر را سوزاند +عکس 5/22 22:30 رئیس موساد: ایران رویای هسته‌ای شدن دارد 5/22 22:15 داستان‌ سرایی جنایی از بیماری خطرناک پسر پرده برداشت فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۷۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بذرپاش: فصل نوینی از تعاملات اقتصادی ایران و امارات رقم می‌خورد

وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: با استماع نظرات تجار و فعالان ایرانی و اماراتی در این کشور، به دنبال رقم زدن فصل نوینی از تعاملات اقتصادی بین دو کشور هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «مهرداد بذرپاش» طی یادداشتی نوشت: با توجه به اینکه امارات دومین شریک تجاری ایران است، روز گذشته در کنار انجام مذاکرات فشرده در کمیسیون مشترک اقتصادی، جلسه‌ای طولانی با تجار و فعالان اقتصادی ایرانی و اماراتی داشتم تا با شنیدن نقطه نظرات این عزیزان بتوانیم فصل جدیدی از تعاملات اقتصادی دوکشور را رقم بزنیم.

کد خبر 750135

دیگر خبرها

  • فیلم| نظرات جالب تجار خارجی در مورد ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود
  • شرایط سخت رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ تعهد محضری و ضمانت می گیریم
  • وضعیت بحرانی رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ شرایط را سخت‌تر کرده ایم
  • بذرپاش: فصل نوینی از تعاملات اقتصادی ایران و امارات رقم می‌خورد
  • مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • کلاهبرداری سایبری با ارسال پیامک «دریافت کالابرگ»