Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی تلاش می کند تا به اعتصاب شماری از کارکنان تاسیسات هسته‌ای «دیمونا» پایان دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با اتخاذ تدابیر فوری برای پایان دادن به اعتصاب چند ماهه دانشمندان شاغل در تاسیسات اتمی فوق سری خود در «دیمونا» واقع در جنوب اراضی اشغالی موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر بیانیه صادره از سوی دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، کابینه این رژیم به اتفاق آرا با درخواست کمیسیون انرژی اتمی اسرائیل برای اجرای تدابیر فوری که این دفتر ذکر نکرده و کارکنان این مرکز هسته ای را ملزم به بازگشت به کار خود می کند، موافقت کرد.

طبق بیانیه مذکور این تدابیر باعث می شود نزدیک به ۵۰ دانشمند هسته ای اسرائیل تا سه ماه آینده به طور کامل به کار خود بازگردند.

کارکنان تاسیسات هسته ای دیمونا در سه ماه گذشته پس از اینکه افزایش حقوق آنها رد شد، دست از کار کشیدند.

گفتنی است که «دیمونا» یکی از شهرهای صهیونیست نشین در جنوب اراضی اشغالی بوده و در صحرای نقب واقع شده است. این شهر حدود ۳۴ هزار نفر جمعیت داشته و مرکز تحقیقات اتمی نقب و تاسیسات اتمی دیمونا نیز در ۱۰ کیلومتری جنوب شهر دیمونا قرار دارند.

رژیم صهیونیستی دارای زرادخانه ای با بیش از ۲۰۰ بمب اتمی است که مرکز اصلی آن دیمونا است. این زرادخانه خطری جدی برای امنیت منطقه خاورمیانه و حتی کل جهان است، بسیاری از کشورها نسبت به این تهدید هشدار داده اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران

آفتاب‌‌نیوز :

محسن نذیری اصل، نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین المللی در وین با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند.

اولیانوف در خصوص این دیدار در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: با نماینده ایران در آستانه سفر برنامه ریزی شده مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران دیدار کردم.

پیشتر بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اوایل هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند.

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد.

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز ۱۷ الی ۱۹ اردیبهشت ماهدر شهر اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • اردوغان میزان تجارت پایان یافته ترکیه با رژیم صهیونیستی را ۹.۵ میلیارد دلار اعلام کرد
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • هشدار دادگاه لاهه به اسرائیل درباره ارعاب دادگاه و کارکنان
  • پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است
  • مقام صهیونیست: آمریکا از جنگ خسته شده است
  • آژانس به مسیر عقلانیت باز می گردد؟
  • غزه در دویست و نهمین روز جنگ؛ ۳۴۵۹۶ شهید، تخریب ۹۵ درصد تاسیسات و فقر ۹۰ درصدی
  • پایان رژیم صهیونیستی اجتناب‌ناپذیر است
  • مخالفت اسرائیل با صدور ویزا برای کمیسر کل آنروا