Web Analytics Made Easy - Statcounter



به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم بزرگداشت شهید مظلوم محسن حججی از شهدای مدافع حرم پنج شنبه هفته جاری همزمان با ۲۶ مردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، یادآوری خاطرات شهید محسن حججی، سخنرانی و مدیحه‌سرایی با محوریت شهدای مدافع حرم از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) از عموم مردم شهید پرور استان قم دعوت می‌کند تا در مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی حضور پر شوری داشته باشند چرا که این مراسم موجب دلگرمی خانواده این شهید بزرگوار و دیگر مدافعان حرم می‌شود.
لازم به ذکر است، محسن حججی از جهادگران و اعضای فعال مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که در عملیاتی مستشاری نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد و پس از دو روز به‌دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.
این جهادگر فرهنگی از فعالان ترویج و تبلیغ کتاب بود و اقدامات جهادی را در اردوهای سازندگی برای خدمت به مناطق محروم انجام داده و از خادمین راهیان نور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بود. شهید محسن حججی ۲۵ ساله و اصالتاً اهل نجف‌آباد اصفهان بود و از وی فرزندی ۲ ساله به یادگار مانده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل ترتیل‌خوانی قرآن کریم در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم

آیین ترتیل‌خوانی قرآن کریم روزهای ماه مبارک رمضان در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیین ترتیل‌خوانی قرآن کریم در روزهای ماه مبارک رمضان طبق روال هر ساله با حضور پرشور زائران و مجاوران در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

در ویدئوی زیر گوشه‌ای از آیین را ببینید:

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی سفره افطار در حرم حضرت معصومه«س» (عکس)
  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه (س)
  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه(س)
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • پاکبانان میبدی بر سر سفره ی ضیافت هادی در میبد
  • محفل ترتیل‌خوانی قرآن کریم در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • همایش تجلیل از اعضای کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان تهران برگزار شد
  • آیین بزرگداشت نوروز در وین برگزار شد + تصاویر
  • ترتیل خوانی قرآن کریم در حرم مطهر حضرت معصومه(س)
  • عکس/ پنجمین شب از رمضان در حرم حضرت معصومه(س)