Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شعب بانک سپه منطقه ایلام با بیان اینکه در راستای طرح ضربتی اعطای وام ازدواج از اول مرداد تاکنون به بیش از 60 درصد زوجین متقاضی تسهیلات ازدواج پرداخت شده است، گفت: شعب  منطقه ایلام جلوتر از برنامه‌ی تعیین شده در طرح، حرکت کرده است. 

«شمس‌الله اسدالهی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه ایلام، اظهار کرد:طرح ضربتی اعطای وام ازدواج از اول مرداد ماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه به مدت 9 هفته ادامه خواهد داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل، بانکها موظف‌اند تا پایان شهریور ماه نسبت به پرداخت تسهیلات ازدواج به کلیه متقاضیان در صف انتظار اقدام کنند، تصریح کرد: خوشبختانه در کمتر از سه هفته از آغاز طرح 9 هفته‌ای بانک سپه منطقه ایلام به بیش از نیمی از متقاضیان تسهیلات پرداخت کرده و عملکرد این مجموعه جلوتر از برنامه تعیین شده است .

مدیر شعب بانک سپه منطقه ایلام با تاکید بر اینکه در شهرستان‌های ایلام، آبدانان، دره‌شهر و سرابله به ترتیب به 82.98 ، 64.29 ، 69.23 و 40.47 درصد از متقاضیان وام ازدواج پرداخت شده است .

اسدالهی تصریح کرد: تاکنون به 50 درصد متقاضیان مهرانی، 75 درصد متقاضیان دهلرانی و 71 درصد از متقاضیان وام ازدواج در شهرستان ملکشاهی تسهیلات پرداخت شده است .

وی ادامه داد: در طول این مدت به 53 درصد متقاضیان ایوانی و 50 درصد از متقاضیان شهرستان بدره وام ازداوج اعطا شده است .

مدیر شعب بانک سپه منطقه ایلام گفت: در مجموع به 60.91 درصد از متقاضیان وام ازدواج در راستای طرح ضربتی وام اعطا شده و پیش‌بینی می‌شود تا قبل از پایان شهریور بتوانیم این برنامه را با موفقیت به پایان برسانیم .

اسدالهی تاکید کرد: زوج یا زوجینی که مدارک آنها کامل باشد می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن وام خود را دریافت کنند .

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای اطلاع‌رسانی لازم به متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج از طریق تماس تلفنی یا سیستم پیامکی اندیشیده شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن