Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید جعفرپور نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم لارستاندر گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا٬پیرامون نشست یکشنبه کمیسیون فرهنگی با وزرای پیشنهادی، گفت: در نوبت نخست نشست دیروز کمیسیون فرهنگی که با حضوروزیر ورزش و جوانانبرگزار شد. دکتر سلطانی‌فر درباره عملکرد 9 ماه مسوولیت خود در وزارتخانه توضیحداد وپس از آن به بیان برنامه‌های خود در 4 سال آینده پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم لارستانافزود: اعضای کمیسیون به دغدغه های مربوط به ورزش و جوانان نکات و مسایل مدنظر خود پرداختند و در مقابلسلطانی‌فر پاسخگوی نمایندگان بود.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه «از جمله نکات مدنظر نمایندگان در نشست امروز که به آن اشاره شد، اهمیت ابعاد فرهنگی ورزش، وجود نشریات زرد، فضای ناسالم ورزشگاه‌ها و وجهه الگویی ورزشکاران و تأثیرات هریک بر فضای جامعه بود»متذکر شد: نمایندگان تاکید کردند که ضرورت دارد در این زمینه وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های مدونی داشته باشد.

او ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان نسبت به انتقادهای وارده که برخی از آن‌ها درباره قراردادهای تحقیقاتی پژوهشی منعقد شده در وزارت ورزش بود، توضیح داد که این قراردادها که با حجم‌های بالا منعقد شده و در زمان مسوولیتمن نبوده است و در زمان مسوولیت من جلوی اجرایی شدن این قراردادها گرفته شد.

نماینده مردم لارستانبا تاکید بر «انتقادپذیر خواندن سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان»اظهار داشت: جمع‌بندی کمیسیون فرهنگی برای دادن رای اعتماد به وزیر ورزش و جوانان را مثبت ارزیابی می‌کنم.

جعفرپور گفت: در نوبت دوم نشست امروز کمیسیون فرهنگی، وزیرکشور مهمان جلسه بود که درطول مدت این جلسه اعضای کمیسیون نقطه نظرات و بعضا انتقادات خود را نسبت به عملکرد وزیرکشور در طول مدت مسئولیت وی در وزارت کشور بیان کردند.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکیدبر اینکه وزارت کشور بیش از اینکه یک وزارت امنیتی باشد یک وزارت فرهنگی-اجتماعی است تصریح کرد: برای همین مابر لزوم تعامل بیشتر وزیرکشور با کمیسیون فرهنگی متذکر شدیم و پیش بینی می شود پیش از روز رای اعتماد کمیسیون فرهنگی مجلس یک نشست دیگر با وزیر پیشنهادی کشور برگزار خواهد کرد.

خبرنگار: خاطره کریمیان

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند

اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی جلسه گذاشتند.

طرفداری | معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: پیرو دستور وزیر درباره برخی اتفاقات رخ داده، با قید فوریت جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد‌شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، گفت:

وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، او هم از این موضوع استقبال کرد و‌ مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور من، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت بگیرد.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد:

انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور ‌در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری پیدا کند.

اسبقیان گفت:

نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید