Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:53:07 GMT

محور دندی به زنجان سالجاری افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۸۱۹۰۸

محور دندی به زنجان سالجاری افتتاح می شود

زنجان-رئیس اداره نظارت بر راه‌های فرعی و اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: برای تکمیل و احداث محور دندی – زنجان اعتیار نیاز داریم ودر صورت تامین اعتبارسالجاری افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شاهین‌فر شامگاه یکشنبهدر حاشیه بازدید از طرح زنجان –دندیو زنجان – بیجار در جمع خبرنگاران، به اجرای طرح محور زنجان به د ندی اشاره کرد وگفت: محور زنجان –دندی– تخت‌ سلیمان به طول ۱۲۳ کیلومتر در استان زنجان در دست احداث است ودو پروژه در محور زنجان –دندیودندی- تخت‌ سلیمان هر دوبالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: برای احداث بزرگراهدندیبه زنجان اعتباری۸۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و این محور به میزان ۱۲۳ کیلومتر در دست احداث است.

رئیس اداره نظارت بر راه های فرعی و اصلی اداره کل راه و شهر سازی استان زنجان گفت:برای تکمیل و احداث محوردندی– زنجان اعتیار نیاز داریم ودر صورت تامین اعتبارطی سال‌جاری افتتاح می شود.

شاهین فربه اجرای قطعات محور سلطانیه - قیدار - کبودر آهنگ اشاره کردو گفت: این محور در ۱۰۸ کیلومتر به پنج قطعه تقسیم شده وقطعه نخست محور سلطانیه - قیدار - کبودر آهنگ در قسمت کمربندی قیدار به سلطانیه پیمان‌سپاری شده و با تکمیل این محور استان زنجان به استان‌های شمال‌غرب کشور متصل می‌شود.

وی به محور زنجان- بیجار اشاره کردو گفت: این محور به مساحت ۱۹ کیلومتر در دست ساخت است و این محور دوباندهبوده و تا پایان سال‌جاری به بهره برداری می‌رسد و ۲۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد وبرای احداث این محور ۴۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره نظارت بر راه‌های فرعی و اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در صورت تامین اعتبار چندین پروژه راه‌سازی تا پایان سال در زنجان بهره‌برداری می‌شود.

شاهین فربه پروژه‌ مواصلاتی فرعی روستاهای «بولاماجی» اشاره کرد و گفت: این محور در ۷۶ کیلومتر در دست احداث است وپیمان‌سپاری شده و این پروژه در سه قطعه به پیمانکار واگذار شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر قزوینیان در آئین تکریم و معارفه معاونت‌های مسکن و ساختمان و توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست ساخت است، گفت: اجرای این تعداد واحد مسکونی با این حجم بالا تلاش مضاعفی می‌خواهد.

وی بر لزوم وفاق و همدلی بین کارکنان تاکید و با بیان اینکه در این شرایط کاری سخت و حساس، برنامه‌ها و کارها با همدلی جلو می‌رود، افزود: فشاری که شرایط اقتصادی به اقشار مختلف جامعه وارد می‌کند، آثار آن در اداره‌کل راه و شهرسازی استان در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار مشهود است.

این مسؤول ادامه داد: باید همه دست به دست هم داده و در این روزهای حساس، پروژه‌های نهضت ملی مسکن را به خوبی اجرا کنیم.

قزوینیان تاکید کرد: علی‌رغم محدودیت‌های اعتباری و پرداختی، کارکنان این اداره‌کل با جان و دل کار می‌کنند که این موضوع بسیار ارزشمند بوده و در این میان باید با کم‌ترین هزینه بیشترین راندمان کاری را داشته باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، تکریم ارباب رجوع را یکی از اساسی‌ترین مؤلفه‌های مهم در نظام اداری عنوان کرد و افزود: باید با صبر و حوصله تکریم ارباب رجوع در دستور کار قرار گیرد.

قزوینیان خاطرنشان کرد: پیگیری امور یکی از اصولی است که در کنار کیفیت و کمیت باید مورد تاکید همه کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان باشد.

در این مراسم از خدمات چندین ساله سعید شاهین فر معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تقدیر و محسن محرمی یگانه هم به عنوان سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل منصوب شد.

کد خبر 6087314

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر