Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@04:19:05 GMT

اعزام خواهران جهادگر بسیجی به روستاهای شاندیز

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۸۲۲۶۸

اعزام خواهران جهادگر بسیجی به روستاهای شاندیز

در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب و گسترش روحیه خدمت به مردم علی الخصوص در اقشار محروم در حاشیه شهرها و روستاها 20 نفر از خواهران بسیجی به نقاط محروم شهرستان طرقبه شاندیز اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه‌نیوز، در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب و گسترش روحیه خدمت به مردم علی الخصوص در اقشار محروم در حاشیه شهر ها و روستاها به همت بسیج دانش آموزی خواهران شهرستان طرقبه شاندیز اردوی جهادی با نام «جلوه های نور» با هدف خدمت به مردم محروم وکمک به آبادی ومحرومیت زدایی در روستاهای دور افتاده این شهرستان و ترویج فرهنگ ایثار و تقویت روحیه جهادی در دانش آموزان بسیجی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردوی جهادی به مدت 15 روز در روستای چاه خاصه شاندیز برگزار شد و 20 نفر از خواهران بسیجی از رده های سنی مختلف در این اردو شرکت داشتند.

اردوی جهادی جلوه های نور متشکل از 20 نفر جهادگر بسیجی در مدرسه ارض اقدس با برگزاری کارگاههای مختلف آموزشی برگزار شد که طی مدت 15 روز حضور جهادگران بسیجی در روستای چاه خاصه برنامه‌های متنوع وکارگاهای مختلف آموزشی از قبیل کلاس های تقویتی درسی، مشاوره خانواده، کلاسهای هنری و ورزشی، طراحی و زیباسازی دیوارهای مدرسه و پارک روستا اجرایی شد.

کارگاه آموزشی مشاوره خانواده، سبک زندگی اسلامی ویژه مادران با استقبال خوب بانوان روستا در فضایی صمیمی اجرا و همچنین کارگاه آموزشی هنری شامل آموزش گل های کریستالی و ساخت جعبه های فانتزی در راستای تحقق شعار اشتغال و تولید و کمک به مشاغل خانگی با هدف ایجاد منبع درآمد برای خانم‎های خانه دار صورت گرفت.

به گفته اهالی این منطقه در مدت 15 روز حضور جهادگران بسیجی در روستای چاه خاصه به راستی جلوه‌هایی از نور را به همراه تلاش وکوشش جهادگران شاهد بودیم که اهداف ناب اسلام و ارمانهای والا و اصیل انقلاب اسلامی را تداعی می کرد.

اردوی جهادی جلوه های نور کارنامه درخشان دیگری از حضور بسیج لشکر مخلص خدا در عرصه محرومیت زدائی وکمک به محرومان جامعه می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور

 سرهنگ محمد محمودوند در جمع خبرنگاران در رابطه با برگزاری اردو‌های راهیان‌نور غرب کشور اظهار داشت: اعزام بسیجیان به مراسم افتتاحیه اردوی راهیان نور غرب کشور بنا بود در تاریخ ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت انجام شود که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز.
به روز‌های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه موکول شد.
وی افزود: در راستای افتتاح اردو‌های راهیان نور ۱۴۰۳، تعداد سه هزار نفر از بسیجیان محلات و اقشار به ارتفاعات بازی دراز اعزام خواهند شد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:
اردو‌های راهیان نور، یک اقدام مهم در راستای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • پوشش اینترنت در ۳ روستای گردشگرپذیر سرولایت افزایش یافت
  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر