Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@10:41:51 GMT

آتش سوزی مهیب کارگاه پرس کارتون در بوکان مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۸۲۴۶۳

آتش سوزی مهیب کارگاه پرس کارتون در بوکان مهار شد

آتش سوزی عظیم کارگاه پرس کارتن و بازیافت در خیابان دانشجو بوکان با وارد کردن خسارات زیاد مالی چهار مصدوم در ساعات پایانی شب یک شنبه ۲۲ مرداد ماه مهار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کانی پرس، سرانجام،با تلاش گسترده آتش نشانان و یگان های امدادی آتش عظیم کارگاه پرس کارتن و بازیافت در خیابان دانشجو بوکان با وارد کردن خسارات زیاد مالی چهار مصدوم در ساعات پایانی شب یک شنبه ۲۲ مرداد ماه مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامرند نوری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان در باره تشریح مهار این آتش سوزی گسترده به خبرنگاران گفت: در ساعت ۲۰:۲۵ دقیقه عصر روز یک شنبه ۲۲ مرداد ماه با اولین تماس از سوی همشهریان عزیز با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که کارگاهی در خیابان دانشجو طعمه حریق شده که در این راستا بلافاصله ماموران آتش نشان ایستگاه ۳ فرهنگیان به محل اعزام شدند.
وی در ادامه توضیحات بیان کرد: با رسیدن اولین اکیپ از آتش نشانان و درخواست کمک مبنی بر گستردگی حرق بلافاصله کل تجهیزات، نیروها و خودروهای سازمان جهت اطفا سریع حریق به محل اعزام شدند.
فرمانده عملیات مذکور در ادامه افزود: با توجه به شدت بسیار زیاد شعله های آتش و همچنین دود غلیظ که کل منطقه را تحت پوشش قرار داده بود و نگرانی منازل همجوار کارگاه از احتمال سرایت هر لحظه آتش به ساختمان های مسکونی مجاور از سازمان آتش نشانی سقز، تانکرهای حمل آب واحد فضای سبز شهرداری و لودر و ماشین آلات سنگین موتوری شهرداری نیز درخواست کمک گردید که با حضور سریع شهردار بوکان و اعضا تیم بحران شهرستان دستورات لازم فوراً صادر گردید.
نوری تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش بسیار زیاد نیروهای آتش نشان، داوطلبین آتش نشان و همکاری نیروهای امدادی حاضر در محل،از شدت حریق کاسته و مانع از نفوذ آتش به منازل و کارگاه های مجاور محل حادثه شدند.

مدیر عامل سازمان اتش نشانی بوکان عنوان کرد: این حادثه با تلاش بیش از ۳۰ آتش نشان و ده آتش نشان داوطلب و همچنین استفاده بیش از سیزده سرویس خودرو آبرسان در طول چهار ساعت مهار گشت.
وی ادامه داد: این عملیات باعث مصدومیت سه تن از آتش نشانان به نام های کامل فرجی،علی جهانی و همچنین مسول روابط عمومی سازمان ظاهر فیضه و نیز یکی از شهروندان بدلیل دود گرفتگی شدید و شدت زیاد حرارت شد که با حضور سریع و مداوای سرپایی آنان توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ مجددا به ادامه عملیات بازگشتند.
نوری تصریح کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی قرار گرفت اما متاسفانه خسارات بسیاری به کارگاه مذکور وارد کرد.
سامرند نوری در پایان تلاش مضاعف کلیه آتش نشانان بوکانی را قابل تقدیر دانسته و حضور یک تیم از آتش نشانان سقز را افتخاری بزرگ در زمینه همکاری،همیاری و رابطه متقابل برای بوکان دانسته و این مهم را بسی جای سرافرازی دانست.
وی همچنین در خاتمه از تلاش و برقراری نظم با حضور شهردار ،فرماندهی نیروی انتظامی،اعضا تیم بحران شهرستان،راهنمایی و رانندگی ،نیروهای زحمت کش اورژانس ۱۱۵،فوریت های پزشکی واحدهای فضای سبز و موتور آلات شهرداری و همچنین حضور فعال بسیاری از نیروهای مردمی و امداد رسان همیشه حاضر در صحنه تشکر کرده و با امید تکرار نشدن حوادثی از این دست، برای تمامی همشهریان عزیز آرزوی سلامتی و توفیق الهی کرد.
انتهای پیام/خ

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اولین تصویر از آتش‌سوزی شدید یک کارگاه ۲ هزار متری در جنوب تهران

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900268

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر (فیلم)
  • آتش‌سوزی مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا (فیلم)
  • ببینید | اولین تصویر از آتش‌سوزی شدید یک کارگاه ۲ هزار متری در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزیِ مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا | ویدئو
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری