Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-30@19:16:03 GMT

لاتزیو فاتح سوپر جام دراماتیک ایتالیا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۸۲۵۸۱

لاتزیو فاتح سوپر جام دراماتیک ایتالیا شد

به گزارشبولتن نیوز، تیم لاتزیو در پایان یک بازی هیجان‌انگیز با نتیجه 3 بر 2 یوونتوس را شکست داد و برای چهارمین بار فاتح سوپرجام ایتالیا شد.

در این بازی ورزشگاه المپیکوی رم، ابتدا لاتزیو توسط ایموبیله در دقایق 32 (از روی نقطه پنالتی) و 54 به 2 گل رسید اما یوونتوس با 2 گل دیبالا در دقایق 85 و 90 رقابت را به تساوی 2 بر 2 و تا آستانه 2 وقت 15 دقیقه‌ای کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام مورگیا در وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل سوم و پیروزی لاتزیو را به ثمر رساند تا تیم رمی در پایان یک رالی گل هیجان‌انگیز در دقایق پایانی 3 بر 2 پیروز شده و برای چهارمین بار (اولین بار از سال 2009) فاتح سوپرجام ایتالیا شود.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و چهارم سوپر لیگ یونان در مرحله پلی‌آف قهرمانی، تیم فوتبال آ ا ک آتن که احسان حاج‌صفی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اوپاپ آرنا به مصاف تیم رده چهارمی پائوک خواهد رفت.

احسان حاج‌صفی که جایگاه ثابتی در هفت مسابقه گذشته و رقابت‌های حساس پلی‌آف قهرمانی سوپر لیگ یونان داشته و عملکرد درخشانی در خط دفاعی تیمش ارائه کرده، امشب هم یکی از بازیکنان ثابت در جدال سرنوشت ساز برابر پائوک است.

مدافع چپ ایرانی آ ا ک آتن که در فصل جاری سوپر لیگ یونان 16 بازی انجام داده و یک پاس گل به ثبت رسانده، امیدوار است امشب هم در خط دفاعی تیمش نمایش مطمئنی مقابل پائوک داشته باشد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

تیم فوتبال آ ا ک آتن در حال حاضر با 75 امتیاز صدرنشین سوپر لیگ یونان است و فاصله چهار امتیازی با تیم رده دومی پاناتینایکوس دارد و در صورت برتری در مسابقه امشب برابر پائوک، شانس بالایی برای کسب قهرمانی در دو هفته باقی مانده خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • (ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل