Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ یکی از داغ ترین سوژه‌های خبری در چند وز اخیر، هجم گسترده اعتراضات هواداران و پیشکسوتان استقلال به یک برنامه تلویزیونی بود که در آن مهرداد میناوند به عنوان میهمان نسبت به منصوریان و رحمتی از الفاضی نامناسب استفاده کرد.

حجم این اعتراضات آنقدر گسترده بود که تهیه کننده این برنامه بلافاصله با انتشار یک پیام ویدئویی مراتب عذرخواهی خود و دیگر عوامل برنامه و برخورد با عوامل این اهانت را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ادامه این اعتراضات که با شکایت رسمی رحمتی و منصوریان از مجری و میهمان برنامه همراه بود، می‌تواند منجر به عواقب دیگری برای این دو باشد. پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر خواهد شد و مجری برنامه نیز فعلا حق کار نخواهد داشت.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مینا آژوغ گفت: رتبه بندی داروخانه ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 6092852 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • ادامه اعتراضات دانشجویی آمریکا؛ بازداشت گسترده در کارولینای شمالی
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • آیپک؛ اتاق فرمان سرکوب بیداری دانشجویی
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • اعتراضات گسترده در تفلیس/ گرجستان به سمت بحران پیش می‌رود؟