Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیومرث پوراحمد برخی از فیلمنامه های آثار خود مانند «اتوبوس شب»، «پنجاه قدم آخر»، «کفشهایم کو؟» و مجموعه تلویزیونی «پرانتز باز» را به موزه سینما اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث پوراحمد کارگردان سینمای ایران برخی از فیلمنامه های آثار خود مانند «اتوبوس شب»، «پنجاه قدم آخر»، «کفشهایم کو؟» و مجموعه تلویزیونی «پرانتز باز» را به موزه سینما اهدا کرد و مجموع اهدایی های این فیلمساز در غرفه ای که به نام پور احمد در تالار معاصران نامگذاری شده، قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگردان بخشی از داشته های سینمایی خود مانند جوایز جشنواره های داخلی و بین المللی، لوح تقدیر و سپاس، دیپلم افتخار، لوازم و اکساسوار صحنه، جایزه ویژه هیات داوران جشنواره آسیا پاسفیک سال ۲۰۰۷ برای ساخت فیلم «اتوبوس شب»، جایزه مروارید شرق جشنواره «نپانگ» مالزی برای ساخت فیلم «خواهران غریب»، وصیت‌نامه پروین دخت یزدانیان مادرش و بازیگر نقش بی بی در مجموعه تلویزیونی «قصه های مجید» و سیمرغ های بلورین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۷ را به موزه سینما اهدا کرد.

همچنین به تازگی پوراحمد بخش دیگری از جوایز سینمایی خود را برای جانمایی در غرفه ویژه خود به موزه سینما اهدا کرده است.

فیلمنامه های اهدایی پوراحمد شامل «اتوبوس شب»، «پنجام قدم آخر»، «کفشهایم کو؟» و مجموعه تلویزیونی «پرانتز باز» می شود. گواهی عضویت پوراحمد در آکادمی جشنواره آسیاپاسفیک، نمونه قراردادهای کاری برای ساخت سریال هایی چون «سرنخ» و «پرانتز باز» و فیلم هایی که کارگردانی کرده از جمله اهدایی های این فیلمساز به موزه سینما است.

غرفه کیومرث پوراحمد در تالار معاصران موزه سینما قرار دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کیومرث هاشمی به تغییر نام استقلال

به گزارش قدس آنلاین، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال گفت: کمیسیونی به عنوان کمیسیون ماده پنج باشگاه‌ها داریم و هر باشگاهی که بخواهد تغییر نام بدهد بایستی مسیر قانونی را طی کند لذا تقاضا داریم هر باشگاهی در هر سطحی چه بزرگ و یا خورد قرار است تغییر نام دهد بایستی مسیر قانونی خود را طی کند.

دیگر خبرها

  • واکنش کیومرث هاشمی به تغییر نام استقلال
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • روایتی از «گل آقا» نابغه تکرار نشدنی طنز ایران
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • ۲۰ سال از درگذشت گل آقای ایران گذشت
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند