Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@08:06:59 GMT

غفلت در مرحله حذفی دیگر جایز نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۸۳۷۳۰

غفلت در مرحله حذفی دیگر جایز نیست

به گزارش وانانیوز، عنایت الله آتشی در گفت‌وگویی، در مورد عملکرد تیم ملی بسکتبال در دور مقدماتی مسابقات کاپ آسیا اظهار داشت: بازی‌های دور گروهی از این لحاظ دارای اهمیت است که بازیکنان می‌توانند به هماهنگی خوبی برسند و خود را برای مرحله حساس حذفی آماده کنند. خوشبختانه بچه‌ها بازی به بازی بهتر شدند و خوب کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیر، مسیر خوبی است و باید با همین قدرت و بلکه بیشتر پیش برویم.

وی در مورد ترکیب بازیکنان و جوان و با تجربه در تیم ملی گفت: هرکسی در تیم ملی بازی می‌کند، باید شرایط ایده آل داشته باشد و تمام توانش را بگذارد. جوان و با تجربه مکمل هم هستند و ترکیب حدادی و اوشین با دیگر بازیکن مستعد ایرانی تیم خوبی را تشکیل داده است و همه باید از آنها حمایت کنیم.

کارشناس بسکتبال در مورد دیدار احتمالی با لبنان در یک چهارم نهایی تاکید کرد: بدون شک اگر به لبنان بخوریم، سخت‌ترین بازی‌مان خواهد بود. آنها میزبان هستند و از حمایت تماشاگر برخوردارند، اما بچه‌ها نباید اعتماد به نفس خود را از دست بدهند. ما بازیکنی مثل حامد حدادی را داریم که حضور او خیلی از مسائل را در زیر سبد برای ما حل کرده است. او نشان داده خیلی خوب پاس می‌دهد و باید از این اتفاق بهره لازم را ببریم.

آتشی ادامه داد: اگر این بازی را ببریم، بدون تردید 30 تا 40 درصد به قدرت تیمی ما و اعتماد به نفس بازیکنان اضافه خواهد شد و به اقتدار فردی کمک می‌کند. لبنان اگر در غرب آسیا ما را برد، بدون حدادی بود. حامد بدون اغراق یکی از بهترین سنتر های دنیا است و در دیدار با لبنان باید کاری کند که آنها نام بسکتبال ایران را هرگز فراموش نکنند و در ذهن‌شان پایدار بماند.

وی گقت: غفلت در این بازی و مرحله حذفی جایز نخواهد بود. بچه‌ها باید عادت کنند که بازی در سالن خالی بد است و سالن پر تماشاگر رغبت به وجود می‌آورد. بسکتبال ورزش اول لبنان است و مطمئنا در دیدار با ایران مملو از تماشاگر خواهد بود.

سرمربی اسبق تیم ملی بسکتبال در مورد اینکه دیدار با نیوزیلند بهتر بود یا لبنان، گفت: بسکتبال نیوزیلند در حال حاضر برای ما ناشناخته است و بیشتر تصویری از آنها اطلاعات داریم، اما با لبنان بارها بازی کرده‌ایم. بچه‌های ما اگر بتوانند فادی الخطیب، ستاره کهنه کار لبنانی را کنترل کنند، تیم آنها از لحاظ روحی و روانی به هم می‌ریزد و از کار می‌افتند.

آتشی در پایان تاکید کرد: همه به خصوص رسانه‌ها باید تیم ملی را حمایت کنند و به آنها بپردازند. تیم ملی مربوط به 80 میلیون است و وظیفه ما این است که بازیکنان را تشویق و برای موفقیت‌شان دعا کنیم.

به گزارش فارس، تیم ملی بسکتبال کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی کاپ آسیا روز چهارشنبه به مصاف برنده لبنان و تایوان خواهد رفت.

انتهای پیام/ر

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی آلومینیوم اراک قرار گرفت و در حالی که تا لحظات پایانی بازی در وقت‌های اضافه از میزبان خود پیش بود، گل تساوی را دریافت کرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در پایان تیم آلومینیوم توانست با درخشش احمد گوهری پرسپولیس را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

درهمین رابطه اوستون اورونوف‌ ستاره پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: ارتش سرخ؛ به شما افتخار می‌کنم، خیلی خوشحالم که با شما در یک تیم بازی می‌کنم.

کد خبر 847410 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال