Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از مصدومیت شدید خود و دوری چند ماهه از میادین فوتبال گفت: در این مدت روزهای خیلی سختی را پشت‌سر گذاشتم و پیام‌های خوبی به من رسید و امیدوارم با بازگشت دوباره روزهای خوبم را تکرار کنم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به‌نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، قاسم حدادی‌فر پس از برخورد با حسین بادامکی در بازی مقابل سیاه‌جامگان مشهد، با پارگی رباط صلیبی مواجه شده و حداقل 6 ماه از میادین دور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دو روز پیش عمل جراحی خود را انجام داد و امیدوار است دوباره به مسابقات باز گردد.

قاسم حدادی فر که به دلیلشرایط سخت روحی و همچنین برنامه‌ریزی برای جراحی زانوی مصدوم خود مصاحبه‌ای طی روزهای اخیر انجام نداده بود گفت‌وگویی با با سایت باشگاه ذوب‌آهن انجام داد.

از عمل جراحی و شرایط بدنی‌ات بگو؟

روز جمعه عمل کردم و شرایط خوبی دارم,البته باید مدتی استراحت کنم و امیدوارم هرچه زودتر فوتبال خود را آغاز کنم.

بسیاری حسین بادامکی را مقصر این مصدومیت می‌دانستند و اینکه خیلی بی ملاحظه در ابتدای بازی با سیاه جامگان تو را از پشت زد؟

ابتدا باید درباره حسین بادامکی صحبت کنم. آن‌چنان شبکه‌های اجتماعی را دنبال نمی‌کنم اما حرف‌هایی شنیده‌ام درباره حسین بادامکی که او به عمد مرا زد. حسینانسان بسیار خوبی است و سال‌هاست که او را می‌شناسم.

او یک ورزشکار فوق‌العاده است که هم از لحاظفوتبالی و هم از نظر اخلاقی یکی از نمونه‌های کشور ما به شمار می‌رود. برخورد بین من و حسین ناخواسته بود و او هیچ عمدی در این موضوع نداشت.

حسین طی تماسی با بندهاز اتفاق صورت گرفته ابراز ناراحتی کرد و به من گفت که خطای او عمدی نبوده است. اصلا او در این موضوع مقصر نبود و دوست دارم هواداران ما درباره این موضوع حسین بادامکی را مقصر ندانند. این اتفاقرا تقدیر می دانم.

با وجود مصدومیت دوباره‌ات همه امیدوارند که زودتر به میادین بازگردی؟

در این مدت روزهای خیلی سختی را پشت‌سر گذاشتم و پیام‌های خوبی به من رسید. از مدیر و مربیانم تا بازیکنان ذوب آهن و سپاهان و حتی تیم‌های دیگربا من تماس گرفته و از اتفاق پیش آمده دلجویی کردند.امیدوارم به زودیبرگردم و پاسخگوی محبت آنها شوم. در کل روزهای سختی را پشت‌سر می‌گذارم اما نا امید نیستم.

به نظرت می‌شود لقب بدشانس‌ترین بازیکن سال‌های اخیر لیگ را به تو داد؟

دقیقا، همه به من می‌گویند که تو دیگر چقدر بدشانسی!

به نظرم از بدشانسی رکورد روزبه چشمی را هم زدم. البته به هر حال شاید حکمت و قسمتی در آن باشد که این اتفاقات افتاده است اما امیدوارم که روزهای خوبم را دوباره تکرار کنم. من به مردم اصفهان و طرفداران فوتبال ذوب‌آهن خیلی بدهکارم. آن‌ها با پیام‌های امیدبخش خود برایم آرزوی بهبودی دوباره می‌کنند و امیدوار هستند با بازگشت دوباره به فوتبال قدردان زحمات و محبت‌های آنها شوم.

اکثر بازیکنان از طریق شبکه های اجتماعی و بعضی هم حضوری به تو دلداری دادند. محسن بنگر هم که به بیمارستان آمد و از نزدیک تو را ملاقات کرد؟

بله.از محسن بنگر و دیگر بازیکنان که به بیمارستان آمده و از من عیادت کردند تشکر می‌کنم. آدم این زیبایی ها را که می بیند غم مصدومیت را کمتر احساس می کند.

خیلی‌ها تو را با محرم نویدکیا مقایسه می‌کنند. به نظرت این مقایسه درست است؟

اگر از نظر بدشانسی این مقایسه صورت گیرد، به نظرم این شباهت درست است اما از نگاه دیگر، محرم نویدکیا واقعاً یک اسطوره است و من هرگز خودم را با او مقایسه نمی‌کنم.

محرم یکی از الگوهای ورزشی من بوده و من او را دوست داشته و عاشق بازی او بوده‌ام. هرگز خودم را از نظر فوتبالی با او مقایسه نمی‌کنم اما از نظر بدشانسی‌های فوتبال، هر دوی ما در یک سطح بودیم.

سال گذشته خیلی آماده بودی درست است؟

سال گذشتهخیلی آماده بودم و امسال هم یک پیش‌فصل خیلی خوبی را پشت‌سر گذاشتم و هیچ نشانی از مصدومیت قبلی در من نبود و هیچ ترسی نداشتم.

به هر حال این اتفاق رخ داده و ضربه شدیدی به پای من وارد شد و در ابتدا خیلی امیدوار بودم که مشکل خاصی نباشد، اما قسمت بوده که این اتفاق صورت گیرد. سخت است که دوباره شروع کنم و باید چیزی را که از نو ساخته بودم و دوباره خراب شده را، بار دیگر بسازم و تمام تلاش خود را برای بازگشت به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهم.

طی روزهای اخیر خیلی ها گفتند شاید قاسم این بار دیگر خداحافظی کند؟

درست است اما در این مقطع قصد خداحافظی از فوتبال را ندارم و قصد دارمدر بهترین شرایط از فوتبال خداحافظی کنم.

آقایان آذری و قلعه نویی نیز به شدت از اتفاق رخ داده ابراز افسوس کردند؟

از مدیران باشگاه و سرمربی تیم تشکر ویژه‌ای دارم و امیدوارم با بازگشت دوباره به ذوب‌آهن برای این تیم مثمر ثمر باشم.

انتهای پیام/

R41346/P41362/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت‌ کوین کمیاب‌ترین دارایی دنیا شد

به گزارش «تابناک» به نقل از زومیت، شرکت تحلیل داده‌‌ی گلس‌نود (Glassnode) در جدیدترین گزارش هفتگی خود به بررسی تأثیر هاوینگ بر دنیای ارزهای دیجیتال پرداخته است. هاوینگ به رویداد دوره‌ای بلاک چین بیت کوین گفته می‌شود که در آن، پاداش استخراج هر بلاک جدید به نصف کاهش پیدا می‌کند.

هاوینگ تقریباً هر چهار سال یک‌بار رخ می‌دهد و آخرین مورد آن چند روز پیش اتفاق افتاد. این چهارمین هاوینگ بیت کوین بود و پاداش استخراج بلاک را از ۶٫۲۵ بیت کوین به ۳٫۱۲۵ بیت کوین کاهش داد.

پاداش‌هایی که ماینرها برای ساخت بلاک‌های شبکه دریافت می‌کنند، تنها راه برای تولید بیشتر این ارز دیجیتال هستند. یکی از ویژگی‌های شبکه این است که فارغ از شرایط حاکم بر استخراج، این پاداش‌ها با نرخی تقریباً ثابت توزیع می‌شوند. این امر به‌لطف مفهومی به نام سختی (Difficulty) در بلاک چین امکان‌پذیر شده است و شبکه ازطریق این مفهوم، میزان سختی استخراج را برای ماینرها تنظیم می‌کند.

زمانی‌که ماینرها قدرت محاسباتی بیشتری به شبکه تزریق می‌کنند، سرعت عملکردشان بالا می‌رود و بلاک‌های بیشتری استخراج می‌کنند. از آنجاکه پاداش‌ها باید با نرخ ثابت توزیع شوند، هنگام تنظیم بعدی سختیِ شبکه، این مقدار افزایش می‌یابد و بدین‌ترتیب سرعت ماینرها به سطح مطلوب بازمی‌گردد.

یکی از پیامدهای سختی شبکه، رشد تقریباً ثابت عرضه‌ی بیت کوین بین رویدادهای هاوینگ است. نمودار بالا نشان می‌دهد عرضه‌ی بیت کوین در طول تاریخ چگونه تغییر کرده است. از آنجاکه عرضه‌ی بین هاوینگ‌ها تقریباً ثابت است، نرخ تورم پادشاه رمزارزها در این بازه‌ها بدون‌تغییر باقی می‌ماند. به همین ترتیب، نرخ تورم در رویدادهای هاوینگ، همگام با عرضه، به نصف کاهش پیدا می‌کند.

 نمودار بالا مقایسه‌ای از نرخ تورم بیت کوین را در مقابل طلا درطول سال‌های اخیر نشان می‌دهد

بدیهی است که آنچه توصیف شد، در هاوینگ اخیر نیز رخ داد و نرخ تورم بیت کوین بار دیگر کاهش یافت. در دوره‌ی گذشته، نرخ تورم سالانه‌ی بیت کوین حدود ۱٫۷ درصد بود و در دوره‌ی جدید به ۰٫۸۵ درصد رسیده است.

به‌لطف تغییرات اعمال‌شده در سختی شبکه‌ی بیت کوین، این رمزارز موفق شد درمقایسه‌با طلا رکورد جدیدی ثبت کند. طبق داده‌های گلس‌نود، برای اولین‌بار در تاریخ، نرخ انتشار پایدار بیت کوین (۰٫۸۳ درصد) از طلا (حدود ۲٫۳ درصد) پایین‌تر آمده که این رویداد، نشان‌دهنده‌ی انتقال تاریخیِ عنوان «کمیاب‌ترین دارایی» به بیت کوین است.

این مقاله حاوی توصیه‌ی اقتصادی نیست. خطر از‌‌دست‌‌دادن سرمایه در هر سرمایه‌گذاری‌‌‌ وجود دارد و سرمایه‌گذار باید پس از مطالعه و تحقیق، خودش تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت آن را بر‌‌عهده بگیرد.

دیگر خبرها

  • منتظر محمد مصدوم شد
  • سعی کردیم به واقعیت وفادار باشیم / فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد
  • سعی کردیم وفادار به واقعیت باشیم/فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • بیت‌ کوین کمیاب‌ترین دارایی دنیا شد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست