Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@15:36:28 GMT

روزنامه قانون تذکر گرفت/ منظورش سپاه قدس نبود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۸۴۸۱۱

روزنامه قانون تذکر گرفت/ منظورش سپاه قدس نبود

صراط: نماینده مجلس در هیات نظارت بر مطبوعات گفت: در جلسه امروز هیأت نظارت بر مطبوعات به روزنامه قانون تذکر داده شد.

محمد علی وکیلی عضو ناظر مجلس در هیات نظارت بر مطبوعات در گفتگو با راه دانا، در خصوص گزارش روزنامه قانون (با عنوان پشت صحنه یک شهادت) که پس از شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی در شبکه های اجتماعی و رسانه ها سر و صدای زیادی بپا کرده بود، اظهار داشت: در جلسه امروز هیئت نظارت بر مطبوعات عملکرد این روزنامه مورد بررسی قرار گرفت و با نظر اکثریت اعضا این روزنامه تذکر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه مرجع این گزارش از تابناک بوده است، افزود: این روزنامه اقدام به بازنشر این مطلب در صفحه اصلی خود می‌کند که انجام بی سلیقگی در برخی محتوای آن واکنش ها را در پی داشته است.

نماینده مجلس در هیات نظارت بر مطبوعات با اشاره به اینکه موضوع روسیه و سخن از تقصیر آوردن در ادبیات مربوط به شهید که در این گزارش آمده خوب نبوده است، گفت: این راهی که شهدا و رزمندگان ما رفته اند مسیر دفاع از منافع ملی جمهوری اسلامی ایران است که در این مسیر تقصیر را چه روسیه و چه انحرافات داخلی بدانیم بی سلیقگی است.

وکیلی در ادامه عنوان کرد: در بررسی هایی که امروز در جلسه انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که منظور این گزارش سپاه قدس نبوده و این مهم احراز نشد که اگر این اتفاق می‌افتاد حداکثر تنبیه را در مورد روزنامه قانون در نظر می گرفتیم

عضو هیات نظارت بر مطبوعات یادآور شد: سپاه قدس و سردار قاسم سلیمانی جزء افتخارات ایران اسلامی و از محبوبترین افراد این کشور هستند که نباید این ها را به بازی های سیاسی و دعواهای داخلی تنزل دهیم.

وی بیان کرد: البته همین گزارش هم در رسانه های دیگر پخش شده که تنها تیتر را تغییر داده اند.

گفتنی است روزنامه اصلاح‌طلب قانون چند روز گذشته در مطلبی شلیک موشک‌های سپاه به مقر داعش را اقدامی تنش‌زا معرفی کرد و شهادت حججی را نتیجه اشتباهات محاسباتی ایرانی‌ها دانسته بود که این اقدام با واکنش هایی در فضای مجازی رو به رو شده بود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان

بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رسمی لبنان امروز جمعه گزارش کرد در پی حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودروی غیر نظامی  در شهرستان «البقاع غربی» واقع در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.

جزئیات بیشتری درباره این حمله منتشر نشده است.

بعد از ظهر امروز هم جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهرک «کفرکلا» و «الضهیره» در جنوب لبنان حمله کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • طرحی برای رسانه‌های فردای ایران
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان