Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:36:23 GMT

بازسازی واقعه غدیر خم در کرمانشاه اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۸۴۹۳۵

بازسازی واقعه غدیر خم در کرمانشاه اجرا می‌شود

کرمانشاه- فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: در دهه امامت و ولایت، برنامه بازسازی واقعه غدیر خم در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ستاد دهه امامت و ولایت پیش از ظهر امروز دوشنبه در کرمانشاه برگزار شد.

بهروز همتی، دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان کرمانشاه در این جلسه اظهار داشت: بنیاد بین المللی غدیر استان کرمانشاه به مناسبت دهه امامت و ولایت از دهم ماه ذی الحجه تا هجدهم ذی الحجه برنامه های آموزشی و تبلیغی را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای دهه امامت و ولایت در استان گفت: برنامه آموزشی دوازده ساعته ویژه ۱۲۰ نفر از مربیان و مدیران مهدکودک های شهر کرمانشاه پیش بینی کردیم که طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود. برنامه آموزشی ویژه معلمان پیش دبستانی به مدت چهار روز با هماهنگی مراکز تخصصی قم نیز انجام می‌شود.

همتی بیان کرد: برنامه چهل ساعته آموزش خانواده در آموزش و پرورش با حضور بهترین اساتید کشوری را داریم و از اول مهرماه این مدرسین با هزینه های بنیاد در سطح آموزش و پرورش کار خود را آغاز می‌کنند.

وی بیان کرد: آیت الله صدیقی در دهه امامت و ولایت به مدت دو روز در استان حضور خواهند داشت.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی لازم برای برگزاری نمایشگاه تخصصی مهدویت با تخفیف چهل درصد، افزود: پانزده شهریور تا هجدهم شهریور هشت نفر از مدرسین قم در استان حضور خواهند یافت تا جلسات مختلف آموزشی و پرسش و پاسخ و... برگزار کنیم

وی بیان کرد: بنیاد بین المللی غدیر یک ریال اعتبار در اختیار ندارد و هزینه های آن مردمی است و مردم کمک می‌کنند و بنیاد هیچ بودجه ای در اختیار ندارد.

همتی اظهار کرد: سپاه ناحیه کرمانشاه برنامه بازسازی واقعه غدیر در انظار عمومی را در دستور کار دارد و این برنامه برجسته از چند سال پیش در استان شروع شده است. همچنین سفارش زیادی برای اطعام شب و روز غید غدیر شده است، سهمیه ای نیز برای استانها در نظر گرفته شده تا اطعام عید غدیر انجام شود

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر خم در استان کرمانشاه گفت: دستگاههایی که قصد برگزاری مسابقات کتابخوانی دارند ما هدیه مسابقات را فراهم می‌کنیم.

همتی اظهار کرد: برای فضای مجازی نیز یک شورا تشکیل دادیم و امیدواریم به زودی در فضای مجازی کار را شروع کنیم.

سرهنگ جهانبخش کریمی، فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه نیز در این جلسه اظهار داشت: برنامه بازسازی واقعه غدیر از سال ۸۹ در سطح کشور آغاز شده و در دویست شهر کشور برگزار می‌شود و در استان کرمانشاه در هشت شهر این برنامه را در نظر گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه بازسازی واقعه غدیر در تاثیرات خوبی در تبیین این واقعه داشته است، گفت: برای برگزاری این برنامه تمهیدات لازم مانند بکارگیری
۳۰۰ نفر برای اجرای بازسازی واقعه، هفت شتر و پانزده رأس اسب و البسه محلی و عربی اندیشده شده و محتوای نمایشنامه برگرفته از متون اسلامی بوده است.

سرهنگ کریمی با اشاره به زمان برگزاری این برنامه گفت: غروب روز جمعه در بلوار طاق بستان این برنامه را برگزار میکنیم در کنار آن برپایی ایستگاههای صلواتی، جشن و نورافشانی را داریم.

گودرزی مدیر کل اجتماعی استانداری کرمانشاه در این جلسه اظهار داشت: تاکید ما در برگزاری برنامه‌های دهه ولایت و امامت، مردمی کردن این برنامه ها است.

موسوی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این جلسه اظهار داشت: در خصوص برقراری برنامه‌های فرهنگی هنری کارهای شاخص و خوبی در مسافرخانه داشتیم و امسال ویژه تر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به محدودیتهای مالی آموزش و پرورش، برای تأمین هزینه هدایای مسابقات فرهنگی هنری نیاز به مساعدت دادیم.

برگزاری جشن ازدواج دانشجویی برای بیش از دویست زوج در استان از دیگر برنامه‌های پیشنهادی برای دهه امامت و ولایت بود.

خدرویسی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در این جلسه اظهار داشت: کرمانشاه رتبه سیزده کشور را از نظر جمعیت مددجویان دارد، سال گذشته پنج میلیارد تومان در حوزه های فرهنگی مذهبی برای مددجویان و ۴۳ میلیارد تومان برای اشتغال و ازدواج جامعه هدف خودمان هزینه کردیم و در دهه امامت و ولایت برنامه‌هایی نیز خواهیم داشت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از یک واقعه محیرالعقول در بیابان‌های عربستان؛ ابر سقوط کرد؟

عواقب بارور شدن ابرها در استان بیابانی الحناکیه عربستان سعودی به سقوط ابرها در بیابان ختم شد./اطلاعات آنلاین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • تصاویری از یک واقعه محیرالعقول در بیابان‌های عربستان؛ ابر سقوط کرد؟
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت