Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@14:47:42 GMT

عشایر ایلام در عرصه تولید و اقتصاد مقاومتی پیشتاز هستند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۸۵۳۱۴

عشایر ایلام در عرصه تولید و اقتصاد مقاومتی پیشتاز هستند

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: عشایر ایلام در عرصه تولید و اقتصاد مقاومتی پیشتاز هستند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی روز دوشنبه در اولین همایش تجلیل و تکریم شبانان و گله داران عشایر استان ایلام اظهار کرد: شهادت شهید حججی عزت از دست رفته ایران توسط حرکت مزبوحانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سبقت گرفتن برای عکس گرفتن با یک زن غربی و سردادن شعار زنده باد اروپا در صحن مجلس را به کشور برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقبیح حرکت نمایندگان مجلس افزود: رئیس جمهور آمریکا از صلابت و جسارت و تهدیدهای کوبنده دولتمردان و رئیس جمهوری کره شمالی احساس عجز و عقب نشینی دارد در حالیکه زبان دیپلماسی کشور ما بیمار و شعاری است.

لطفی یادآور شد: وجود جوانان پاکباخته ای چون شهید حججی علاوه بر اینکه انقلاب و نظام را در برابر توطئه ها بیمه کرد و امنیت را از اسرائیل و حامیانش گرفته است و شکست های رژیم صهیونیستی از جوانان حزب الله لبنان بیانگر برکات حضور انقلاب اسلامی در بین حزب الله است.

وی با اشاره به همایش تکریم عشایر و دامداران گفت: عشایر استان ایلام دیروز در صحنه انقلاب و دفاع مقدس حضوری خودجوش و موثر برای دفاع از مرزهای استان و کشور در برابر تهاجم رژیم صدام داشتند و امروز نیز با کمترین امکانات و با وجود مشکلات و سختی اما در عرصه تولید و اقتصاد مقاومتی پیشتاز خط مقدم تولید هستند.

لطفی با بیان اینکه تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور، مقاوم سازی اقتصادی و تکیه به منابع و ظرفیت های داخلی توسط دولت جدید است، تاکید کرد: توجه و حمایت از دامداران و عشایر به عنوان قطب اصلی تولید عمده مشکلات اقتصادی کشور را مرتفع می سازد.

وی گفت: نباید هجوم مشکلات و کمبودها جامعه مولد عشایر را که با کمترین امکانات تولیدات کمی و کیفی دامی و فرآورده های دامی آنها بخشی از نیاز کشور را تامین می کند مجبور به مهاجرت و کوچ به حاشیه شهرها نشوند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل ارزی گفت: مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است. 

وی تاکید کرد: دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

رییس مجلس خاطرنشان کرد: لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از این قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

این جلسه صبح امروز با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رییس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددان مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است