Web Analytics Made Easy - Statcounter


حجت الاسلام احمدی گفت: بسیاری ازتازه مسلمانها از طریق مطالعه آثار علامه طباطبایی، شهید مطهری و دکتر شریعتی و همچنین از طریق تبلیغ دانشجویان ایرانی داخل و خارج کشور، به اسلام گرایش یافته اند.

به گزارش بی‌باک، حجت الاسلام سیدناصر احمدی، کارشناس دفتر آیت الله نوری همدانی گفت: افراد بسیاری طی سالیان اخیر در دفتر آیت الله نوری همدانی در تهران، مسلمان و شیعه شدند؛ بررسی ها روشن کرد که این افراد از طریق مطالعه آثار مرحوم علامه طباطبایی، شهید مطهری و دکتر شریعتی، و همچنین از طریق تبلیغ درستِ دانشجویان ایرانی در داخل و خارج کشور، به دین مبین اسلام، گرایش یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سیدناصر احمدی، کارشناس دفتر آیت الله نوری همدانی و امام جماعت مسجد طوس تهران، با بیان اینکه شور و شعور حسینی، بالاترین طریق دستیابی به بصیرت دینی است، گفت: این موضوع طبق کلام پیامبر اسلام «از شهادت امام حسین، حرارتی در دل مومنین هست که هرگز رو به سردی نخواهد گذاشت» می تواند موجب طهارت و پاکی قبول انسان ها و دوری از تحریف حقایق می شود. واقیعتی که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، زمینه ساز آشنایی بیشتر جهانیان به آموزه های قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، شده است.

این استاد حوزه علمیه گفت: بررسی افرادی که در دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی در تهران، طی سالیان اخیر، مسلمان یا شیعه شده اند، نشان می دهد، این افراد، متاثر از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نهضت جهانی امام خمینی(ره)، با معارف اسلام آشنا شده و پس از بررسی های بسیار، حقانیت این دین و همچنین مذهب تشیع را درک کرده اند.

وی یادآور شد: افراد بسیاری طی سالیان اخیر در دفتر کارشناس دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی در تهران، مسلمان و شیعه شدند و نام مشابه با نام اهل بیت(ع) را برای خود برگزیده اند. بررسی ها روشن کرد که این افراد از طریق مطالعه آثار مرحوم علامه طباطبایی، شهید مطهری و دکتر شریعتی، همچنین از طریق تبلیغ درستِ دانشجویان ابرانی در داخل و خارج کشور به دین مبین اسلام، گرایش یافتند.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه، دکتر جولیان تیموتی برابین کوپر، یک مسیحی استرالیایی در دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی در آذر ماه ۱۳۹۵، مسلمان شد، گفت: مسلمان شدن این دکتر استرالیایی و انتخاب نام زیبای حسین، موید اثرگذاری آموزه های قرآن و عترت (ع) در طول تاریخ و در اقصی نقاط جهان است.

وی با بیان اینکه اوایل مردادماه ۱۳۹۶، دکتر دئو دات، اهل هندوستان و کارشناس زمین شناسی، با حضور در دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی، و قرائت شهادتین، مسلمان شد و نام «امیرعلی» برگزید، گفت: دکتر دئو دات توضیح داد، کتاب های شهید مطهری و دکتر شریعتی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و از طریق دانشجویان ایرانی در حال تحصیل در هندوستان، به دست من رسید و با حقانیت اسلام آشنا شدم و با مطالعه این آثار دریافتم، اسلام، بهترین و کامل ترین دین است. امروزه نیز برای آشنایی بیشتر با اسلام و تشیع و نهضت جهانی امام خمینی(ره)، و همچنین ادامه تحصیل، در ایران زندگی می کنم.

کارشناس دفتر آیت الله نوری همدانی گفت: خانم «تاتایانا» اهل بلاروس، از طریق دانشجویان ایرانی ساکنِ آن کشور، با دین اسلام آشنا شد و هفته پیش با حضور در دفترِ تهرانِ آیت الله العظمی نوری همدانی و قرائت شهادتین، مسلمان شد و با انتخاب نام «فاطمه» در زمره شیعیانِ و محبین اهل بیت(ع) درآمد. این خانم توضیح داد که «با مطالعه کتاب «شیعه در اسلام» علامه طباطبایی و همچنین آثار شهید مطهری، با دین اسلام، آشنا و به حقانیت این دین پی بردم و همه این ها به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران است».

این مجاهد مسلمان و استاد حوزه علمیه گفت: آقای امید برکتان و همسرش، خیرالنساء صفاری لافتی، از اهل سنت ایران، امروز (۲۳ مردادماه) با حضور در دفترِ تهرانِ آیت الله العظمی نوری همدانی، مستبصر و شیعه شدند.

حجت الاسلام احمدی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی، نقطه عطف توجه جهانیان به اسلام و گرایش اهل تسنن به تشیع و ولایت و امامت شد و امروزه مردم بسیاری در سراسر جهان، به دین اسلام، مشرف و همچنین تعداد زیادی از سنی ها، مستبصر شده و شیعه امیرالمومنین علی(ع) می شوند. همچنین تحصیل افرادی از ۱۳۰ کشور دنیا در حوزه های علمیه و دانشگاه های ایران، از اثرات پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

کارشناس دفتر آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه در مدت حضورم در دفتر این مرجع تقلید، ده ها نفر از کشورهای مختلف مانند بلاروس، آلمان، رومانی، استرالیا، هندوستان، آمریکا و ...، به دستم، مسلمان شدند، تصریح کرد: فعالیت شبانه روزی دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی در تهران، برکات زیادی برای کشور داشته است و مردم نیز می توانند همه روزه از طریق تماس با شماره های ۳۳۵۴۲۵۳۳ و ۳۳۵۱۳۳۸۰ و ۳۳۷۰۵۱۷۲، سوالات شرعی و مذهبی خود را طرح کنند.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر جریان حکمت ملی عراق در تهران، تعداد ۲۰۰۰ نسخه کتاب را برای استفاده اعضا و مخاطبان با پیوستن به پویش «اهدای کتاب، اهدای دانایی» به کتابخانه‌های عمومی کشور اهدا کرد.

«حبیب خدا؛ روایت تصویری از ۲۳ سال حضور آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم در ایران»، «روابط اجتماعی در اسلام؛ ابعاد و اصول (جلد اول)» از مجموعه سخنرانی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم؛ «حکومت اسلامی در اندیشه و عمل» اثر آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم، «شرح عهدنامه امام علی (ع) به مالک اشتر؛ آئین حکومت‌داری در اسلام» اثر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم، «شرح رساله حقوق (جلد اول)» از مجموعه درس‌گفتارهای حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم و «حوزه علمیه بنیانی برخاسته از اسلام و تمدن» اثر آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم عناوین کتب اهدایی به کتابخانه‌های عمومی کشور است.

کد خبر 6090159 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • جوانان آثار شهید مطهری را مطالعه کنند
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه