Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-04@06:55:20 GMT

زنگنه: هیچ وقت روحانی را تنها نمی‌گذارم

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۸۵۳۹۵

من آقای روحانی را تحت هیچ شرایطی تنها نمی‌گذارم. همیشه در کنارش هستم. به خاطر سربلندی ایران، به خاطر جوانان ایران، به خاطر سربلندی جمهوری اسلامی، به خاطر آزادی، به خاطر حقوق اساسی مردم، همیشه کنار آقای روحانی می‌مانم و هر طور نیاز باشد به ایشان کمک می‌کنم. به گزارش جنوب نیوز، خلاصه‌ای از گفت‌وگوی روزنامه اعتماد با بیژن زنگنه را در ادامه می‌خوانیم:

- من آقای روحانی را تحت هیچ شرایطی تنها نمی‌گذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه در کنارش هستم. به خاطر سربلندی ایران، به خاطر جوانان ایران، به خاطر سربلندی جمهوری اسلامی، به خاطر آزادی، به خاطر حقوق اساسی مردم، همیشه کنار آقای روحانی می‌مانم و هر طور نیاز باشد به ایشان کمک می‌کنم.

- فضای این چهار سال خیلی با قبل تفاوت داشت. قبلا بچه‌ها سرحال‌تر و سالم‌تر بودند. تلاش مافیا هم در نفت خوب است. یکی از کارهای اصلی ما در این مدت، مبارزه با مافیا (در نفت) بود. بابک زنجانی یک نمونه‌اش بود.

- می‌دانم که نگذاشتند کار کنیم. خیلی ما را اذیت کردند. هنوز هم (اذیت) می‌کنند. هدف‌شان هم این بود که در انتخابات بگویند شما کاری نکردید. اصلا تلاش‌شان این است که ما نتوانیم کار کنیم بعد بگویند دیدید کار نکردید! به زبان ساده می‌خواهند در کشور کار نشود تا بعدا بگویند اینها نتوانستند کار کنند.

- در حاشیه اجلاس اوپک صحبت کردیم. ایشان(وزیر نفت سعودی) پیروزی آقای روحانی در انتخابات را تبریک گفتند و برای ایران آرزوی توسعه و پیشرفت ایران را کردند.

- در شش ماه گذشته تنشی در رابطه نفتی‌مان با عربستان نداشته‌ایم.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی قدیمی از همنشینی روحانی تندرو با خاتمی

عکسی قدیمی از مرتضی آقاتهرانی منتخب تهران در مجلس دوازدهم منتشر شده است که در آن با حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات دور یک میز نشسته اند.

دیگر خبرها

  • عکسی قدیمی از همنشینی روحانی تندرو با خاتمی
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به خاطر توهین به مسئولان
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجار گاز شهری در مراغه
  • مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجاری گاز شهری در مراغه
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من جا دارند
  • امید نورافکن: هر استوری می‌گذارم، به چیز های دیگر نسبت می‌دهند اما قصدی نداشتم / فیلم
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!