Web Analytics Made Easy - Statcounter


نمایشگاه عکس حسن شیروانی با عنوان «موصل از جنگ تا زندگی» یکشنبه ۲۲ مردادماه در گالری نامی خانه هنرمندان ایران افتتاح شد.

به گزارش بی‌باک، نمایشگاه عکس حسن شیروانی با عنوان «موصل از جنگ تا زندگی» یکشنبه ۲۲ مردادماه با مشارکت شهرداری منطقه ۶ و خبرگزاری میزان به مناسبت روز خبرنگار با حضور عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، عظیم بابایی شهردار منطقه ۶ تهران و مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران در گالری نامی خانه هنرمندان ایران افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «موصل از جنگ تا زندگی» که در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد گفت: ما باید با جهاد و ایثارگری روی پای خودمان بایستیم و از کیان اسلام و ناموس ملت مسلمان دفاع کنیم چرارکه در دین اسلام درباره جهاد بسیار توصیه شده است.

وی با بیان اینکه در قانون اسلامی ما چند اصل درباره جهاد وجود دارد، گفت: این اصل ها تنها برای ملت ایران نیست بلکه مستضعفان جهان را نیز در بر می گیرد. دفاع از مستضعفان مرز جغرافیایی و سیاسی نمی شناسد. مقاومت یک اصل همگانی است.

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به متون تاریخی چون تاریخ طبری گفت: این متون تاریخی به ما کمک می کنند که تصویر محوی از گذشته داشته باشیم اما با گسترش فن آوری امکانی فراهم شده که همزمان از مناطق مختلف جهان تصاویر زنده ای را ببینیم. عکاسان، خبرنگاران و مستند سازان در روایت رویدادهای مختلفی که در جهان رخ می دهد سهم بزرگی دارند.

وی افزود: کار مستند سازان و عکاسان و خبرنگاران چه بسا ارزشمندتر از کسانی است که سلاح بر دوش می گیرند و به جنگ دشمنان اسلام می روند. قلم و دوربین این افراد سلاح آن ها است چون می توانند برای ما که از مناطق جنگی دور هستیم، تصویری روشن از این مناطق ارایه کنند. بی شک این تصاویر دربرگیرنده همه اتفاقاتی که در این مناطق می افتد، نیست. با دیدن این تصاویر می توانیم قدر جهادگران مان را بدانیم.

عظیم بابایی شهردار منطقه شش شهرداری تهران نیز در سخنان کوتاهی گفت: امروزه آتش جنگ در جهان شعله ور است و در کشورهایی چون لبنان، سوریه، عراق و افغانستان ملت مظلوم همواره در معرض خطر هستند اما با این همه، دلاورانی هستند که از این ملت های مظلوم دفاع می کنند اگر روزگاری ما بهنام محمدی و حسین فهمیده داشتیم امروز شهید محسن حججی را داریم که با دلاورمردی های خود راه شهید فهمیده ها را ادامه داد.

وی یادآور شد: حسن شیروانی نیز ادامه دهنده راه عکاسانی چون رضا گرجی است که صادقانه صحنه هایی از جنگ را به تصویر کشیده اند. امیدوارم که خداوند حافظ این عزیزان باشد که برای دفاع از شرف اسلام جان خود را در کف می نهند و به جبهه های حق علیه باطل می روند.

مجید رجبی معمار نیز در سخنان کوتاهی بیان کرد: نمایشگاه «موصل از جنگ تا زندگی» فرصت مغتنمی است تا مردم با گوشه ای از رشادت های رزمندگان اسلام در موصل آشنا شوند. اگر رشادت های رزمندگان اسلام نبود بی شک داعشی ها به خود جرات می دادند که به مرزهای ایران نزدیک شوند.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته چهار نمایشگاه عکس با موضوع مقاومت کشورهای اسلامی در خانه هنرمندان برپا کرده ایم و در کنار آن در نشست های سینمای مستند نیز چندین فیلم پیرامون رشادت های رزمندگان اسلام در جنگ ایران و عراق و سوریه به نمایش درآمده است. این عکس ها و فیلم ها گوشه هایی از رشادت های مردم و رزمندگان را در این جنگ های تحمیلی به نمایش می گذارد.

در نمایشگاه «موصل از جنگ تا زندگی» ۵۰ قطعه عکس حسن شیروانی عکاس خبرگزاری میزان از جنگ موصل در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است و این نمایشگاه تا ۲۵ مردادماه در گالری نامی خانه هنرمندان ایران دایر است.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی

به گزارش «تابناک»، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت:

حضرات بزرگان محترم روحانیت

سلام علیکم

تصور می‌شد، عملیات "وعده صادق" علیه رژیم‌صهیونیستی و نیز آغاز مجدد فعالیت گشت‌ارشاد (با نام جدید طرح نور) بتواند اتفاق پیش‌آمده در یکی دوماه اخیر درباره جناب آقای کاظم‌صدیقی را به محاق ببرد و به فراموش بسپارد.

گواهی می‌دهم هر روز با افراد متعددی در خیابانها، فروشگاهها ، وسایل نقلیه بخصوص مترو مواجه می‌شوم که درباره دو سه موضوع اظهارنظر یا پرسش می‌کنند. این بدان معناست که قضیه از نگاه افکارعمومی نه تنها تمام نشده، بلکه چون شفافیت کامل در آن صورت نگرفته، فضایی از بدبینی را حفظ کرده است.

به عنوان یک علاقمند به روحانیت و معتقد به حفظ شان و جایگاه آن و مهمتر بازگشت مرجعیت این طبقه برای مردم، انتظار دارم موضوع آقای صدیقی استخوان لای زخم نماند. اگر رفتار او صحیح،قابل دفاع و بدون خدشه است، صراحتا اعلام و ابهامات جامعه برطرف شود. در غیراین صورت، توقع جامعه مبنی بر برخورد بدون تبعیض با ایشان عملی گردد.

توجه به عبارت مشهور "حسنات الابرار، سیئات المقربین" اقتضا دارد که مواجهه با اشتباهات کوچک عناصری که تابلو نظام به شمار می روند، سخت باشد تا امید و اطمینان مردم افزایش یابد.

متاسفانه حضور آقای صدیقی در نمازجمعه و توجیهات طلبکارانه‌ای که در برابر شائبه ها بیان داشت، سوءتفاهم‌های موجود را افزایش داد و بیم آن می رود این دمل چرکین سربسته بماند و بعدها خدای ناکرده عواقبش دامنگیر همه روحانیت (که قطعا بسیاری از آنها از آن دفاع نمی‌کنند) شود. 

آنچه نوشته شد صرفا گزارشی از حرفهای شفاف مردم کوچه و بازار است. چشم بستن برواقعیت، واقعیت را از بین نمی برد بلکه دیر یا زود، روی تلخ خود را نشان می دهد.

والامر الیکم

دیگر خبرها

  • مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • روایتی از هنرآفرینی هنرمندان نصف‌جهان در قطب عاشقی عالم، «کعبه»
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد