Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی بختیاری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان، گام دوم مثلث توسعه اقتصادی منطقه 4 شهرستان بافت (خبر) افزود: منطقه بافت همواره منطقه ای عشایری، کشاورزی ودامپروری بوده و به دلیل خشکسالی های چند ساله بخشی از این منابع را از دست داده است.

وی با اشاره به اینکه منطقه خبر یک منطقه عشایری و روستایی بوده است که این افراد حفاظت ویژه ای از این منطقه داشته اند، گفت: بهره برداری از منابع و مواهب منطقه خبر، موجب خواهد شد که حیات وحش و منابع طبیعی این منطقه تقویت و حفاظت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بختیاری اضافه کرد: استاندار کرمان با شیوه جدید توسعه ای حرکت را آغاز کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: در پروژه اکوتوریسم خبر اگر کاری کنیم که تکثیر حیات وحش و منابع طبیعی این منطقه به سال های قبل برگردد، موفق خواهیم بود.

وی بیان کرد: تلاش دولت بر این است که در بخش روستایی مردم را به سمت زندگی روستایی سوق داده و مردم در روستاها زندگی و معاش خوب داشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بختیار سعدون گفت: در هفته جاری سه هکتار از اراضی ملی با همکاری ماموران محترم انتظامی در روستا‌های "ذمه" و "سیاوان" و "بطریان"، خلع ید و رفع تصرف شد. وی افزود:برای حفاظت دقیق از عرصه‌های منابع طبیعی و اراضی ملی، حضور مردم در صحنه مهمترین رکن بوده و به همین علت سامانه ۱۵۰۴ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی و رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در سطح منابع طبیعی این شهرستان است. لازم به ذکر است اشنویه دارای حدود ۱۰۰ هزار هکتار اراضی جنگلی و مراتع است

دیگر خبرها

  • تولد گوزن زرد ایرانی در خرم‌آباد/ کشت و صنعت بزرگترین سایت خصوصی تکثیر و پرورش کشور
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • تولد گوساله گوزن زرد ایرانی در مرکز ‌احیاء گوزن زرد کشور در لرستان
  • چند خبر از شهرستان های نیشابور، بردسکن و فریمان
  • رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه
  • فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی