Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@02:15:31 GMT

تصاویر: مهم‌ترین مشکلات چپ‌دست‌ها

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۸۵۷۳۱

تصاویر: مهم‌ترین مشکلات چپ‌دست‌ها

از محل اتصال اغلب کابل‌های لپ‌تاپ در سمت چپ که مزاحم چپ دستان است تا میز و صندلی، ابزارهایی نظیر قیچی و در باز کن، ظروف و حتی صحافی دفترها همه و همه در جهت آزار چپ دست‌ها طراحی شده‌اند! در ادامه تصاویری از مشکلات چپ‌دست‌ها در جهان راست‌دست‌ها را می بینید. سرویس عکس و فیلم فردا: حدود 90 درصد جمعیت جهان راست‌دست هستند بنابراین چندان عجیب نیست که اغلب محصولات پیرامون ما بر اساس نیاز راست‌دستان طراحی شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیای ما دنیای راست‌دستان است. از محل اتصال اغلب کابل‌های لپ‌تاپ در سمت چپ که مزاحم چپ دستان است تا میز و صندلی، ابزارهایی نظیر قیچی و در باز کن، ظروف و حتی صحافی دفترها همه و همه در جهت آزار چپ دست‌ها طراحی شده‌اند! در ادامه تصاویری از مشکلات چپ‌دست‌ها در جهان راست‌دست‌ها را می بینید.
























منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است

به گزارش خبرگزاری مهر، اسکندر آراسته با بیان اینکه اغلب تخلفات در ادارات و در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است، گفت: آشنایی هر چه بیشتر کارمندان با قوانین و مقررات جاری از بسیاری مسائل و معضلات جلوگیری کرده و از تخلف که سرآغاز شکل گیری فساد است جلوگیری می‌کند.

رئیس گروه دبیرخانه هیأت عالی نظارت افزود: کارمندان الزاماً باید آشنایی اجمالی به قانون رسیدگی به تخلفات اداری و آئین نامه اجرایی، تکالیف و وظایف خود و سایر قوانین و مقررات مربوطه داشته باشند و در جریان این امر قرار گیرند.

آراسته افزود: در صورت فعل یا ترک فعل یا قصور و تقصیر در افعال و اقدامات اداری، مجازات خواهند شد.

رئیس گروه دبیرخانه هیأت عالی نظارت و هیأت همراه از دبیرخانه‌های هیأت تخلفات مستقر در استانداری، اداره کل آموزش و پرورش، علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و قوه قضائیه بازدید و به بررسی عملکرد اعضای هیأت در سال ۱۴۰۲ پرداختند.

کد خبر 6091798

دیگر خبرها

  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • دردسر بزرگ برای اسرائیل؛ کمین های جدید و پشیرفته حماس | ویدئو
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است
  • لرستان بارانی می‌شود
  • مهار تمساح با دستان خالی!
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • زن خبرساز در سخنرانی رئیسی