Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فناوری _ باگ موجود در اندروید ور 2 که بر روی ساعت‌های هوشمند موجود است، اجازه عملکرد کامل را به دستیار صوتی گوگل نمی‌دهد. در واقع تنها کاری که Google Assistant قادر به انجام آن بوده، جستجوی واژه‌های خواسته شده در موتور جستجوی گوگل است؛ تنظیم ساعت هشدار، ارسال پیام و کنترل وسایل مرتبط به گجت مورد نظر از جمله کارهایی است که دستیار صوتی گوگل از انجام آن‌ها ناتوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بولتن نیوز وبه نقل از آی تی رسان ، کاربران مشکلات خود را در فروم Android Wear Help ارسال می‌کنند و گفته می‌شود که گوگل نیز ضمن اطلاع از وجود این باگ، در حال جمع‌آوری گزارش‌ها است. درحالی‌که بسیاری از این مشکلات در نسخه مخصوص Google Assistant برای اندروید ور گزارش شده، برخی کاربران گزارش‌هایی از وجود این مشکل در کل اکوسیستم اندرویدی خود، شامل گوشی و ساعت هوشمند، تبلت و بلندگوی هوشمند Google Home خبر می‌دهند.

با توجه به این که گوگل هنوز در حال جمع‌آوری گزارش‌ها بوده، بهتر است کاربرانی که با این مشکل مواجه هستند گزارش خود را به فروم یاد شده ارسال کنند. جدا از مشکل دستیار صوتی گوگل، اندروید ور مشکلات دیگری نیز دارد که خوشبختانه گوگل می‌تواند به زودی آن ها را رفع کند.

منبع: آی تی رسان

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی