Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@11:24:30 GMT

تاج: باشگاهها مجبورند بدهی‌هایشان را بدهند 

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۸۵۸۵۷

تاج: باشگاهها مجبورند بدهی‌هایشان را بدهند 

به گزارش پارس نیوز،

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برای حضور در مجمع سالیانه هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی به تبریز سفر کرده است.


تاج در این مراسم درباره شرایط فوتبال ایران در حال حاضر و نحوه اداره فوتبال گفت:« ما می توانیم فوتبالمان را به دوروش اداره کنیم. یک روش سیستم عربی است و روش بعدی اروپایی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..»


رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت:« یا باید مثل کشورهای عربی باشیم که دولت پول می دهد و فدراسیون پولها را میان باشگاهها تقسیم می کند و نه بلیط فروشی وجود ندارد و نه مسایل دیگری از این دست...»


تاج اما اضافه کرد:« واقعیت این است که نه ما و نه فوتبال روز دنیا چنین روشی را قبول نمی کند. از طرف دیگر می توانیم با روش اروپایی فوتبال را اداره کنیم که در این روش دولت ریالی به فوتبال پول نمی دهد.»


رئیس فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از حرفهایش با اشاره به بدهی های باشگاهها گفت:« بابت بدهی های باشگاهها بارها صحبت و مذاکره کردیم و در نهایت فرصت 2.5 ماهه گرفتیم تا مشکل حل شده و بدهی ها پرداخت شوند. این را باید همه بدانند که باشگاههای ما مجبور به پرداخت بدهی هایشان هستند و چاره ای جز این ندارند.»


تاج با اشاره به قوانین جدیدی که کنفدارسیون فوتبال آسیا برای جلوگیری از انباشت بدهی باشگاهها در حال تصویب آن ها است گفت:« در AFC قانونی در حال ابلاغ است که باشگاهها باید بودجه خود را در ابتدای فصل اعلام کنند. این یعنی با توجه به در آمد پیش بینی شده می توانند هزینه کنند. با این وصف باشگاهها دیگر مثل قبل نمی توانند بازیکن را جذب کنند و بگویند پول نداریم و آخر سر هم بگویند نمی دهیم...»

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور که در دیدار برگشت لیگ برتر شکست سنگین 4 بر یک را در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل ذوب‌آهن متحمل شد، به دلیل تخلف هوادارانش در این بازی باید جریمه سنگینی را پرداخت کند.

فدراسیون فوتبال در این باره نوشته است: «دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که کمیته انضباطی رای خود را به این شرح صادر کرد: باشگاه تراکتور به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران منتسب در چندین نوبت و نقض اصول کلی رفتار و مستند به مواد 51 و 86 با جریمه 200 میلیون تومانی مواجه شده که این رای قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.»

باشگاه تراکتور در این فصل و به ویژه دور برگشت چندین مقطع اقدام به رایگان کردن مسابقات خانگی خود کرد که فدراسیون فوتبال در این باره هم به سرخ پوشان تبریزی هشدار داده است.

در پایان رای انضباطی برای باشگاه تراکتور عنوان شده: «به باشگاه اخطار می‌گردد چنانچه بلیت فروشی مطابق مقررات انجام نشود، با تنبیهات شدیدتری مواجه خواهند شد.»

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم