Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بهمن حسین‌زاده امروز در جلسه شورای هماهنگی ICT استان آذربایجان‌شرقی بر لزوم استفاده از زیرساخت‌های مخابراتی موجود در استان به منظور ایجاد ارزش افزوده و تولید ثروت و اشتغالزایی تاکید کرد.

وی با اشاره به زیرساخت‌های مناسب ارتباطی و مخابراتی در استان، افزود: در دنیای امروز ایجاد ارزش افزوده بر روی بستر مخابراتی گسترده از اولویت‌های دولت‌ها است که توسط بخش خصوصی فعال قابلیت تحقق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ابراز داشت: با توجه به زمان باقیمانده تا پایان سال انتظار می‌رود با حضور و نقش پررنگ مخابرات در استان به اهداف مورد نظر با توجه به پتانسیل‌ها و نیروی انسانی فعال و متخصص دست یابیم.

شکوری مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌شرقی نیز با ارائه آمار و عملکرد شرکت مخابرات در استان گفت: با وجود یک میلیون و 636 مشترک تلفن ثابت در استان که دارای ضریب نفوذ 38/42 درصد بوده و جزء رتبه‎های بالای کشوری محسوب می‌شود و همچنین با وجود 1860 BTS و 100 هزار و 540 کیلومتر فیبر نوری در سطح استان آمادگی داریم در راستای اهداف از پیش تعیین شده اقدام نماییم.

در این جلسه همچنین علمائی مشاور مدیر عامل و مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شرکت مخابرات ایران به برنامه شرکت مخابرات ایران در سطح کشور اشاره کرد و گفت: شرکت مخابرات ایران در راستای ایفای نقش حمایتی از زیست بوم کار آفرینی، مطالعاتی در خصوص اقدامات شرکت‌های بزرگ حوزه ICT دنیا ازجمله AT&T و Deutsche telekom انجام داده است.

وی افزود: این شرکت در نظر دارد از سه طریق توسعه هسته اصلی شرکت (زیرساخت‌ها)، تجارت و همکاری با شرکت‌های نزدیک و تجارت و همکاری با شرکت‌های جدید به اهداف مور نظر دست یابد.

علمائی اعلام کرد: شرکت مخابرات ایران آماده سرمایه‌گذاری و همکاری با شرکت‌های خصوصی فعال استانی در راستای برنامه های این شرکت است.

انتهای پیام/خ