Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره برق قرچک گفت: برای زیرساخت های عمده تر شهر قرچک دو پست 63 هزار کیلوولت آمپر در حال نصب شدن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; مجید خانی رئیس اداره برق قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خط ۶۳ کیلوولت ورامین و قرچک توسط یک خط ارتباطی به پست پوئینک متصل و خطوط ری شمالی، پوئینک و ورامین ۶۳ پوئینک با نصب کراس آرم سوم و نصب جمپر و بازکردن ارتباطات پست پوئینک به صورت خط تغذیه پست ۶۳ کیلوولت ورامین از پست ری شمالی اصلاح شد وخط ۶۳ کیلوولت ری شمالی و ورامین توسط یک خط ارتباطی به پست پوئینک متصل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: هدف از اجرای این پروژه تغییر ارتباطات پست‌های پوئینک، ورامین و قرچک بوده که از دو خط تغذیه و به دنبال آن در صورت بروز حادثه در پیک بار تابستان از خاموشی‌های احتمالی جلوگیری می‌کردند.

خانی اضافه کرد: انجام این کار، باعث بالا بردن قدرت مانور به منظور تعمیرات پیشگیرانه است و تعمیرات و اصلاح خطوط شبکه فشار ضعیف و روشنایی نیاز به زیر ساخت ها و برنامه ریزی ها برای انجام برق رسانی در جهت توسعه باید انجام شود.

رئیس اداره برق قرچک افزود: در صورت نیاز، تغذیه پست پوئینک بر روی پست ۴۰۰ ورامین سوئیچ می‌شود و بار پست ری شمالی که پربار است کاهش می‌یابد.

وی تاکید کرد: برای زیرساخت های عمده تر شهر قرچک 2 پست 63 هزار کیلوولت آمپر در حال نصب شدن است که یکی از آنها پست 63 هزار کیلوولت آمپر دائم پوئینک است که بسیار مهم میباشد و حدود 8 فیدر آن مربوط به قرچک است که با تعاملاتی که با فرمانداری و شهرداری انجام شده، موانع اجرایی کار تا حدود بسیار زیادی برطرف شده و ساختمان آن پشرفت قابل قبولی داشته است.

خانی در پایان گفت: از ابتدای سال فروش اشتراک بالا بوده و بریای جواب دهی این رقم بالا نیاز به زیرساخت داریم و در حال حاضر در حدود 10 پروژه در حال اجرا است که به زودی به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد بالای ۵ تن محصول گندم در مزارع کارون

به گزارش خبرنگار مهر، جبار حمادی پیش از ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از کیل گیری مزارع بالای پنج تن محصول گندم در مزارع شهرستان کارون خبر داد و افزود: تاکنون کیل گیری دو مزرعه بالای پنج تن در این شهرستان انجام شده و در صورت وجود مزارع با عملکرد بالا برای آشنایی سایر کشاورزان با سیستم‌های نوین کشت و مراقبت محصول‌های زراعی مراسم کیل گیری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: روستای طرفایه با عملکرد ۶۰۰۰ کیلوگرم در یک هکتار که به روش کشت مستقیم روی بقایای شلتوک کشت شده بود، برداشت شد؛ همچنین در روستای شیلات با عملکرد هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم در یک هکتار برداشت شده است.

وی اظهار کرد: ترویج و آموزش روش‌های به زراعی از طریق کشاورزان باشگاه گندم یار یکی از مصادیق روش‌های مشارکتی و ترویج کشاورز به کشاورز محسوب می‌شود که رویکردی نو در تبادل دانش و تجربه گندمکاران با سایر کشاورزان به حساب می‌آید.

کد خبر 6097119

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • عملکرد بالای ۵ تن محصول گندم در مزارع کارون
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • قیمت جدید انواع باتری خودرو +جدول
  • ساخت نخستین ابرترانسفورماتور ۵۰۰ مگاولت آمپر کشور در زنجان
  • تقسیم استان تهران / استان تهران غربی : شهریار، ملارد، بهارستان و پرند / استان تهران شرقی : ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک
  • جزییات تقسیم استان تهران: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند / در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند و در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان