Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ نماینده اصولگرای ارومیه در مجلس با اشاره به حضور ۴ نفر از وزرای پیشنهادی در جلسات فراکسیون مناطق ترک‌نشین مجلس تاکید کرد که نظر این فراکسیون درمجموع درباره ربیعی، امیرحاتمی، علوی و رحمانی‌فضلی مثبت است.

نادر قاضی‌پوربا اشاره به برگزاری جلسه روز گذشته فراکسیون مناطق ترک‌نشین با برخی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم اعلام کرد: فراکسیون مناطق ترک‌نشین به‌عنوان یکی از فراکسیون‌های فعال مجلس با تعدادی از وزرای پیشنهادی از جمله علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، امیر حاتمی گزینه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات و عبدالرضا رحمانی فضلی گزینه معرفی شده برای تصدی وزارت کشور تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این‌که هر ۴ وزیر پیشنهادی در این جلسات به تشریح برنامه‌های خود و پاسخگویی به سوالات اعضای فراکسیون مناطق ترک‌نشین پرداختند، خاطرنشان کرد: در مجموع نظر اعضای فراکسیون حمایت از هر ۴ وزیر پیشنهادی بود تا بتوانند برنامه‌ها و وعده‌های خود در امور مختلف را محقق کنند.

نایب رییس فراکسیون مناطق ترک‌نشین مجلس با اشاره به معرفی مجدد ربیعی در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی یادآور شد: نمایندگان در این جلسه از آقای ربیعی درخواست کردند که حق و حقوق کارگران را پیگیری کنند.

نماینده اصولگرای ارومیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین از وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی خواستیم که بحث تعاون را در این وزارتخانه بیش از پیش فعال کند و مشکلات کارگران و کارخانجات را پیگیری کنید.

قاضی‌پور در پایان تصریح کرد: به نظر می‌رسد اگر ربیعی بتواند حتی ۱۰ درصد برنامه‌های خود در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی را برای چهارسال آینده به اجرا دربیاورد، بسیاری از مشکلات این حوزه مرتفع خواهد شد و می‌توان گفت که موفق بوده است.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، سمیه لطفی، اظهار داشت: با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان تا فرداشب گاهی وزش باد شدید، وقوع رگبار و رعد برق و با توجه به ماهیت بارش‌ها در این فصل و حجم آن‌ها همچنان وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در شهرستان‌های زیرکوه، خوسف، بیرجند و برخی نقاط طبس و سرایان قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی، افزود: خسارت‌های قنوات و تاسیسات زیربنایی نیز بر اثر بارش‌ها محتمل است و برای مناطق مستعد بارش تگرگ برخورد صاعقه پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: روند کاهشی دمای هوا تا صبح فردا ادامه دارد و در مناطق مرتفع و جاده‌های کوهستانی تشکیل مه باعث کاهش دید افقی می‌شود.

لطفی بیان کرد: پرهیر از سفرهای غیر ضروری، احتیاط در تردد، خودداری از اسکان و چرای دام، خودداری از تردد عشایر در بستر و حاشیه رودخانه، پرهیز از صعود و مناطق مرتفع از جمله توصیه‌های هواشناسی است. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی