Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان- فرماندار سلطانیه گفت: فعالیت های رسانه ای خبرگزاری مهر توام با امانتداری و واقع گرایی است و سرعت و صحت را سرلوحه خود در زمینه اطلاع رسانی قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز خالقی ظهر دوشنبه در بازید از خبرگزاری مهر با تبریک روزخبرنگار، افزود: فعالیت های رسانه ای خبرگزاری مهر توام با امانتداری و واقع گرایی است و سرعت و صحت را سرلوحه خود در زمینه اطلاع رسانی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: باید امانتداری و واقع گرایی و شفافیت گرایی و منتقدانه سرلوحه فعالیت های خبری قرار بگیرد و خبرگزاری مهر در این مقوله به خوبی عمل کرده است.

فرماندار سلطانیه گفت: رسانه ها همانند پزشکان هستند که سعی می کنند با نیاز سنجی که دارند نقاط حساس جامعه را که دچار التهاب بشود را شناسایی کرده تادچار مشکل نشویم و رصد می کنید.

خالقی تاکید کرد: خبرگزاری مهر بر واقع بینی و انصاف مشهود است وباید رسانه ها بر ظرفیت نقدپذیری مدیران بیفزاید و رسانه ها در بیان واقعیات آغشته به غرض ورزینکنند و و مدیران انتظار مداحی مدیر نباشد .

وی گفت: بایدواقع بین باشیم و رسانه ها کمبودها را بازتاب بدهند با مدیران بتوانند برای رفع آنها مدیریت و برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

فرماندار سلطانیه ابراز کرد: بایستی به نواقص توجه شود وداقت و شفافیت سرلوحه کار رسانه ها باشد و در این میان خبرگزاری مهر از این مهم برخوردار است و مطالب بدوم بی غرض منعکس شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید برای اعتلای عزت ملی خودباوری را سرلوحه قرار دهیم/ اصفهان قطب صنعت هسته‌ای ایران است

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: امروز ضرورت دارد برای اعتلای عزت ملی خودباوری را سرلوحه قرار داده و مستحکم حرکت کنیم و دانش خود را با کشورهای دوست به اشتراک بگذاریم تا با سیاست‌های نظام سلطه مقابله کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد اسلامی در مراسم اختتامیه کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ که عصر امروز_چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ برگزار شد، اظهار کرد: اظهار کرد: دور اندیشی مقام معظم رهبری که حکیمانه و بدون توقف بر توسعه علمی و فناوری کشور نظارت دارند، به عنوان یک نعمت بزرگ وجود دارد، تاکید معظم له در حوزه‌های هسته‌ای یک فرصت بی نظیر بود، به ویژه برای جوانانی که در جست و جوی فرصت برای رشد هستند.

وی افزود: ۲۱ خرداد سال گذشته رهبر انقلاب فرمودند صنعت هسته‌ای برای کشور آبرو در سطح بین المللی اعتبار است، ما باید تلاش کنیم زیرا با مزاحمت‌ها و تحریم و ترور و عملیات خرابکاری صنعتی همواره دشمنان ایران سعی در اختلال در مسیر موفقیت ایران دارند.

رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: امروز نظام سلطه از تمامی ابزارها برای خلع سلاح رقبای خود استفاده می‌کند متأسفانه نظام بین الملل نیز تابع نظام سلطه است و انسانیت را نیز زیر پا می‌گذارد، همانطوری که در غزه شاهد کشتار کودکان و زنان هستیم، این جنایات‌ها تا جایی پیش رفته که امروز هم کیشان نظام سلطه صدایشان در آمده، اما دولت آمریکا در حال حاضر از تجاوزات حمایت می‌کند.

اسلامی تصریح کرد: امروز در دانشگاه‌های پیش آمریکا شاهد اعتراض دانشجویان سرکوب حاکمیت این کشور هستیم، امروز ضرورت دارد برای اعتلای عزت ملی خودباوری را سرلوحه قرار داده و مستحکم حرکت کنیم و دانش خود را با کشورهای دوست به اشتراک بگذاریم تا با سیاست‌های نظام سلطه مقابله کنیم.

وی ادامه داد: کنفرانس بین المللی را حمایت خواهیم کرد تا به صورت دو سالانه در اصفهان برگزار شود زیرا این شهر قطب صنعت هسته‌ای ایران است، مدیرکل آژانس نیز از این کنفرانس حمایت می‌کند.

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: برای توسعه علی و فناوری نیاز است هدف گذاری کنیم و برای رسیدن به جایگاه‌های والا تر تلاش کنیم، در این راستا لازم است دانشگاه‌ها و دانشجویان توجه کنند در آینده می‌توانند به رشد و تعالی برسند، امروز ضرورت دارد سیاست درهای باز را تبیین کنیم، زیرا سازمان انرژی اتمی امنیتی نیست بلکه یک سازمان علمی هست که همه دانشجویان و دانشگاهیان می‌توانند در این مسیر حضور پیدا کنند.

کد خبر 751818

دیگر خبرها

  • باید برای اعتلای عزت ملی خودباوری را سرلوحه قرار دهیم/ اصفهان قطب صنعت هسته‌ای ایران است
  • رویکرد تربیتی در برنامه‌های تابستانی کانون‌های مساجد اردبیل
  • منویات رهبری سرلوحه برنامه‌های آموزش‌ و پرورش باشد
  • عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو ـ خبرنگار
  • فعالیت در نشریات دانشجویی تمرینی برای ورود به عرصه ملی و بین‌المللی رسانه است
  • فعالیت در نشریات دانشجویی تمرینی برای ورود به عرصه بین‌الملل رسانه است
  • برپایی همایش واقع‌گروی معرفتی در فلسفه اسلامی و چالش‌های پیش‌رو
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • کاظم نظری از اداره کل هنرهای نمایشی به دانشگاه رفت
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی