Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-عضو شورای مرکزی مجمع زنان اصلاح طلب گفت: در دیداری که بعد از اولین کنگره مجمع زنان اصلاح‌طلب با سید محمد خاتمی داشتیم ایشان معتقد بود که باب حضور زنان در مدیریت کشور نباید بسته شود.
اشرف بروجردی درباره دیدار اعضای مجمع زنان اصلاح‌طلب با سید محمد خاتمی پس از تشکیل اولین کنگره این تشکل گفت: اولین کنگره ما در روز جمعه برگزار شد و چون مجمع زنان اصلاح‌طلب خود را وام‌دار رویکرد اصلاح‌طلبانه آقای خاتمی می‌داند، خود را ملزم دانستیم که اولین دیدار تشکیلاتی‌مان را با ایشان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این عضو شورای مرکزی مجمع زنان اصلاح‌طلب ادامه داد: در این دیدار ما گزارشی از فعالیت مجمع به آقای خاتمی ارائه دادیم و ایشان نیز پس از شنیدن این موراد، نکاتی را که مطرح کردند که راه و چشم‌انداز ما را نشان می‌داد.
او در پاسخ به این سوال که نظر سید محمد خاتمی درباره حضور زنان در عرصه‌های سیاسی در شرایط کنونی کشور چیست، عنوان کرد: طبیعی است که این باب‌ باز شده است و فرصتی فراهم شده و بایداز آن بهره برد.
بروجردی خاطرنشان کرد: آقای خاتمی معتقدند باید از ظرفیت زنان توانمند برای مدیریت کشور استفاده شود و البته موانعی وجود دارد که باید از مقابل پای زنان برداشته شود.
او در ادامه خاطرنشان کرد: آقای خاتمی معتقد هستند که باب گفت‌و‌گو در زمینه حضور زنان در مسئولیت‌های مختلف باز شده و این مسیر باید تداوم پیدا کند و نباید بگذاریم این باب بسته شود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر دوشنبه در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی ناحیه یک مرکز استان، ضمن تبریک ایام و گرامیداشت روح شهید معلم و استاد الگو شهید مطهری و ۲۰ شهید دانش آموزی ناحیه یک شهر ساری و چهار شهید فرهنگی، اظهار کرد: دانش آموزان نسل‌های جدید از نظر فرهنگی فضای ذهنی، قلبی و فرهنگی شهدا را بشناسند و راهشان را ادامه دهند.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: شیاطین می‌خواهند از نظر فرهنگی دنیای درون نسل جدید ما را جور دیگری بسازند و با دنیای درون شهدای ما متناقض باشد و باید در این راستا هوشیار بود و کار فرهنگی و جهادی کنیم.

وی تاکید کرد: باید دانش آموزان و نسل‌های جدید را با آن فضای فرهنگی و معنوی که خدا دوست دارد آشنا کنیم آن وقت به یک محمدحسین فهمیده و شهدای دانش‌آموزان می‌شوند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: دانش‌آموزان ما باید با مسجد آشنا شوند و اهل مسجد و نماز اول وقت باشند زیرا صدای اذان را شیاطین را دور می‌کند، اما اگر صدای اذان، قرآن و نماز خبری نباشد شیطان نزدیک می‌شود.

این مسئول بیان کرد: رأس شیاطین آمریکاست و امپراطور رسانه‌ای دشمنان، مردم را دور خود جلب می‌کند و می‌خواهد الگوهای خود را نشان دهند درحالی که عاقبت گوش کردن حرف شیطان جهنم و عاقبت حرف خداوند بهشت است.

کد خبر 6092199

دیگر خبرها

  • اصلاح کشور از مسیر مدرسه می‌گذرد
  • اولین واکنش یک روزنامه اصولگرا به موضوع مهدی نصیری: او مهره تاج زاده است
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • ضرورت اجتناب از افغان ستیزی/کشور در حوزه حضور اتباع اشباع شده است
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی