Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: ۷۰ میلیارد تومان برای تامین خدمات زیربنایی برق، آب، تصفیه خانه، گاز و جاده در شهرک های صنعتی استان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان به همراه رضا صفاری معاون صنایع کوچک و شهریار کشاورز معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت و اسماعیل معصومی مدیر روابط عمومی این شرکت با حضور در خبرگزاری مهر از تلاش خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا خانپور در این بازدید گفت: بدون تردید حضور رسانه ها در عرصه اطلاع رسانی نقش مهمی در آگاه سازی عمومی دارد و دستگاههای اداری، نهادهای دولتی و بخش خصوصی بدون کمک شما خبرنگاران موفق نخواهند بود.

۷۰ میلیارد تومان عملیات زیرسازی در شهرکهای صنعتی

وی اظهارداشت: در شهرک ها و نواحی صنعتی استان بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان برای امور زیرسازی و تامین آب، برق، گاز، مخابرات، راه دسترسی، تصفیه خانه، خدمات فنی هزینه شده تا شرایط سرمایه گذاری تسهیل شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: آموزش کارگران، کارفرمایان، شاغلان بخش صنعت و تولید و کارآفرینان و شرکت در نمایشگاههای ملی و بین المللی برای افزایش صادرات صنایع کوچک از اولویت های ما در سال جاری است.

خانپور بیان کرد: عارضه یابی صنیاع از دیگر اولویتهای ما در سال جاری است که با این کار تلاش می کنیم ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت بتوانیم مشاوره های کارشناسی و تخصصی را برای رونق بخش تولید انجام دهیم.

وی اضافه کرد: جلوگیری از رشد بی رویه صنعت در مناطق پراکنده استان، ساماندهی فعالت واحدها در شهرک ها با کمک رسانه ها می تواند نتایج خوبی داشته باشد و انتظار داریم در این مسیر با ما همراه شوید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهارداشت: باید کاری کنیم تا حقوق انتفاع تولیدکننده ارزانتر در اختیار آنها قرار گیرد و تولید مقرون به صرفه باشد و ما وظیفه داریم با تسهیل در امور و کاهش هزینه ها کمک صنعتگران و کارآفرینان باشیم.

خبرگزاری مهر رسانه ای منصف و منطقی است

خانپور در ادامه با تشکر از تلاش خبرنگاران در اطلاع رسانی در مورد فعالیت خبرگزاری مهر تصریح کرد: شما رسانه ای منصف و فعال هستید و در استان خیلی موفق عمل کرده اید و همراه صنعتگران و تولید کنندگان بوده اید که جای قدردانی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که چه انتقاد و پیشنهادی به خبرگزاری مهر برای ارتقاء کیفیت آن دارید گفت: فعلا هیچ انتقادی ندارم چون در بخش صنعت خوب عمل کرده اید اما از این پس با دقت بیشتری خبرهای شما در سایر بخشها را بررسی می کنم و اگر نظری داشتم اعلام خواهم کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری ظهر دوشنبه، با همراهی محمد علیمهری معاون اقتصادی و حضور تیم اقتتصادی همزمان با سومین روز از برگزاری نمایشگاه ایران «اکس پو ۲۰۲۴» از شرکت های شهرک های صنعتی استان تهران مستقر در این نمایشگاه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش استاندار تهران ضمن بررسی مشکلات و موانع موجود در شهرک صنعتی با تولیدکنندگان به گفتگو پرداخت.‌

گفتنی است که طی این بازدیدها مقرر شد موانع، مشکلات وچالش های این تولید کنندگان با برگزاری جلسه ای بررسی و رفع شود.

کد خبر 6092245

دیگر خبرها

  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی