Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نظامی سابق ارتش انگلیس داستان روزهای تلخی که برای مبارزه با گروه تروریستی داعش به سوریه سفر کرده بود را بیان کرد. «تیم وردز ورس» 39 ساله اهل انگلیس که برای مبارزه با داعش همسرش را ترک کرده بود، گفت: زندگی‌ام را در شرق لندن رها کردم تا با گروه تروریستی داعش مبارزه کنم. من چهار سال در ارتش خدمت کردم؛ اما نتوانستم دینم را ادا کنم به همین دلیل تصمیم گرفتم به «یگان های مدافع خلق کردستان سوریه»- که با داعش می‌جنگد- ملحق شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جنگ در مقابل داعش همانند جنگ جهانی اول بود. من دردهای غیرقابل تصوری را شاهد بودم. من مجبور بودم در خانه‌هایی زندگی کنم که اعضای آن به طور وحشیانه‌ای بدست داعش کشته شده بودند. در روستاهایی که از داعش پس گرفته بودیم، گربه ها و سگ‌هایی را می دیدم که از شدت گرسنگی در حال مردن بودند.

او خاطرنشان کرد: تروریست‌های داعش با دختران جوان رفتارهای بسیار وحشتناکی داشتند و در صورتی که آنها قبول نمی‌کردند به بردگان جنسی داعش تبدیل شوند، روی آنها اسید نیتریک می پاشیدند و یا آنها را از بالای دیوار به پایین پرتاب می کردند. این تلخ‌ترین و بدترین تجربه کل زندگی من بود.

وی بخاطر خوردن خون داعشی‌هایی که به هلاکت می‌رساند، در میان هم گروهی‌های کُرد خود لقب «تیمِ آدم‌خوار» را گرفته بود.

این سرباز 39 ساله 18 فوریه 2015 پس از گذراندن یک مسیر طولانی 33 ساعته، از راه ترکیه وارد سوریه شد و شش ماه در کنار نیروهای کُرد با گروه تروریستی داعش مبارزه کرد.

پس از آن وی یک ماه در کنار نیروهای پیشمرگه در عراق مبارزه کرد؛ اما بخاطر توهین به مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق، سه ماه و نیم زندانی شد. وی پس از آزادی از زندان در نهایت به لندن بازگشت.

(تیم در کنار اجساد داعشی‌ها)

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ مجموعه کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس که تا کنون دو جلد از آن به چاپ رسیده عملیات بیت المقدس و رمضان را روایت کرده است.
از تاسیس سپاه پاسداران در اهواز تا عملیات مختلف و ورود به خاک عراق موضوعاتی است که دراین کتاب به آن پرداخته شده است.
جلد اول این کتاب به خاطرات دوران کودکی تا خرداد ۶۱ و جلد دوم کتاب از تیرماه ۶۱ تا اسفنده سال ۶۴ را روایت می‌کند.
خاطرات سال‌های پایانی جنگ به روایت احمد غلامپور در جلد سوم آن منتشر می‌شود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (9 اردیبهشت)
  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده
  • کتاب کامبوزیا خط مقاومت در ایران را نشان می‌دهد
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (7 اردیبهشت)