Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مدیر آموزش و پرورش کهریزک از کلاس های ضمن خدمت هنرآموزان مناطق شهرستان های استان تهران بازدید به عمل آمد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، افضلی نیا مدیر آموزش و پرورش کهریزک به همراه شادمان کارشناس آموزش نیروی انسانی، فاطمی کارشناس تعاون و امور رفاهی این اداره و دیگر مسئولین از کلاس های ضمن خدمت هنرآموزان جدیدالاستخدام مناطق شهرستان های استان تهران بازدید به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افضلی نیا در ادامه این بازدید، گفت: داشتن انگیزه و برنامه های کارآمد از اهم وظایفی است که باید مورد توجه خاصی قرار گیرد تا بتوان برای داشتن کلاس هایی پویاتر و در نتیجه جامعه ای پیشرفته تر تلاش کنیم.وی در ادامه افزود: لازمه ارتباط خوب دانش آموزان با محیط مدرسه و معلمین در جهت رفع مسائل و کاهش آسیب های اجتماعی، جلب اعتماد آنان می باشد که باید با مدیریت مطلوبی این امر تحقق یابد.وی همچنین اضافه کرد: ارائه و ترویج فرهنگ و اخلاق نیکو به دانش آموزان و توان قدرت تصمیم گیری به هنگام مواجه با مشکلات، از دیگر وظایفی است که باید با توان هر چه بیشتر صورت گیرد.افضلی نیا در ادامه ضمن آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون برای اعضای حاضر، اظهار داشت: مهمترین منابع هر کشوری نیروی انسانی آن می باشد و آماده سازی این نیروها با همت و دلسوزی معلمین میسر خواهد شد و این امر تعهد کاری ما را بیش از هر چیز دیگری طلب می کند.شایان ذکر است کلاس های ضمن خدمت هنرآموزان مناطق شهرستان های استان تهران از 18 مرداد ماه لغایت 3 شهریور ماه به میزبانی هنرستان شهید گلشنی منطقه کهریزک در رشته های ساخت و تولید، مکانیک و ساختمان برگزار می گردد.



منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ به مناسبت هفته مرام پهلوانی و همزمان با گرامیداشت ویژه برنامه‌های تأسیس شهر «سنندج»، هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و شهرداری سنندج طی مراسمی آئین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج را برگزار کرد.

در این مراسم که در پارک «روجیار» شهر سنندج ورزشکاران و پیشکسوتان هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

همچنین تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آئین بود.

گفتنی است؛ «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همراه «فردین ورمقانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، شهردار سنندج و جمعی از کهن کسوتان و پیشکسوتان رشته زورخانه‌ای در مراسم نکوداشت هفته مرام پهلوانی حضور داشتند.

کد خبر 6089488

دیگر خبرها

  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد