Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هنری ارشاد فارس با بیان اینکه جشنواره از۲۰تا۲۳شهریور امسالبه میزبانی شیراز برگزار می‌شود، گفت: ۱۵گروه نمایشی در جشنواره تئاتر استان فارس رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، وبه نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس،مهدی رنجبر با بیان اینکه جشنواره از20تا23شهریور امسالبه میزبانی شیراز برگزار می‌شوداظهار داشت:در این دوره از جشنواره تئاتر استانی نگاه ویژه‌ وتخصصی حاکم بوده ودر عین حال سطح کیفی تئاتر شهرستان‌ها ارتقا یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هنری ارشاد فارس با بیان اینکه جشنواره تئاتر استانی ویترینی از فعالیت‌های یک سال اخیر تئاتر فارس به شمار می‌رود، گفت:این رویداد تئاتری در بیست و هشتمین دوره برپایه کیفی‌گرایی و ارتقای سطح تولیدات قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پس از اعلام فراخوان در اسفندماه گذشته،107متن به دبیرخانه جشنواره ارائه شد افزود: هیئت بازخوانی این دوره77متن را شایسته حضور در مرحله بازبینی دانست که از این میان53اثر اعلام آمادگی کردند و آثارخود را در مرحله یادشده شرکت دادند.

رنجبراز رقابت 15 گروه در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی خبر داد و بیان کرد:امسال یکی از تخصصی و تیزبینانه‌ترین دوره‌هایجشنواره تئاتر استانی برگزار می‌شود و بازبینی‌ها با حضور ٣ فرد متبحر و کارشناس انجام گرفته است.

براساس این گزارش مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه‌های استاد پورشکیبایی، هودی، سپاسدار، لایق و تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان آثار این دوره از جشنواره هستند وامسال هر نمایش ٣ نوبت مورد بازدید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

R41382/P1336/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دبیرخانه ی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در مرحله ی استانی عباس پویان، فاطمه برمال، سمیه حسین نژاد را به عنوان داوران این جشنواره معرفی کرد.   عباس پویان بازیگر، نمایشنامه نویس و کارگردان است که دارای لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی است، وی از سال ۷۰ و در استان فارس فعالیت هنری خود را آغاز کرده و بیش از ۴۰ اثر هنری در حوزه ی کودک و نوجوان کار کرده است و در سال ها فعالیت مقام های متعددی را در جشنواره های کشوری و استانی به دست آورده است. 

 

دیگر خبرها

  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی