Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحوزه فن‌آوری‌های نوینگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛سیف الله جلیلی رئیس مرکز موزه علم و فناوری ایران عصر امروز در نشست خبری که در ساختمان مرکزی موزه علم و فناوری برگزار شد، اظهار کرد: امسال تعداد بازدید کنندگان از موزه علم و فناوری از رشد ۷۰ درصدی برخوردار بوده و این مساله نشان دهنده ترویج علم و فرهنگ در کشور است که در سال ۹۵ نیز تفاهم نامه‌های زیادی با وزیر علوم و شهردار تهران برای تخصیص زمین در بوستان ولایت برای ساختمان موزه علم و فناوری به امضا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کلنگ احداث ساختمان جدید موزه علم و فناوری تا پایان سال به زمین زده می‌شود که تمامی مجوز‌ها از سازمان‌های ذیربط گرفته شده است.

رئیس مرکز موزه علم و فناوری ایران با بیان اینکه یک ردیف بودجه عمرانی از طرف دولت برای ساخت ساختمان این موزه اختصاص داده شده، افزود: مجوز نهایی ساخت موزه فناوری نیز از شورای شهرسازی گرفته شده و با هدف رشد علم و سطح ارتقای آن در جامعه در حوزه‌های مختلفی تفاهم نامه‌های با مرکز علم و فناوری دپارتمان موزه شناسی هند و فنلاند امضا شده است.

وی افزود: در سال ۹۵ کار تدوین اساسنامه و چارت جدید به بهترین شکل صورت گرفته است و ما موزه علم و فناوری را به ثبت ملی رسانده و اسم آن را به موزه ملی علم و فناوری ایران تغییر داده‌ایم.

جلیلی عنوان کرد: جشنواره موزه علمی و فناوری در پایان مرداد ماه برگزار می‌شود که در سال ۹۶ همایش سار نیز در موزه علم و فناوری برگزار می‌شود.

در حال تکمیل/

افزایش ۷۰ درصدی تعداد بازدیدکنندگان موزه علم و فناوری کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد

به گزارش خبرنگار مهر، التفات یگانه مدیر آموزش و پرورش تالش ظهر چهارشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: این مدرسه خیر ساز توسط «سعید رهنما» در روستای «رهنما محله» و در زمینی با زیر بنای ۱۲۰۰ مترمربع و متراژ ۳۰۰ متر ساخته می‌شود.

التفات یگانه افزود: اعتبار ساخت این مدرسه ۵ میلیارد تومان برآورد شده است که تفاهم نامه‌ای با حضور نمایندگان اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان و برخی مسؤولان شهرستانی توسط خیر تالشی به امضا رسید.

مدیر آموزش و پرورش تالش گفت: فرآیند ساخت مدرسه، پس از اخذ مجوز تخریب مدرسه قدیمی و ارائه نقشه و مشخصات توسط اداره کل نوسازی، آغاز خواهد شد.

گفتنی است، در مدرسه حر راهنما محله در حال حاضر، ۵۰ دانش آموز مشغول تحصیل هستند.

کد خبر 6094113

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان
  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام
  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث