Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این همایش از پنج کتاب بانوان سال های دفاع مقدس شامل آرزوی دیدار، خاطرات خانم منصور خانی، سال های بیصدا گریه کردنم، ققنوس و ماه و وقت بیداری، رونمایی و از تعدای از بانوان فعال دوران دفاع مقدس تجلیل شد به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در همایش اسوه های صبر و مقاومت و فعالان دفاع مقدس استان با بیان اینکه خراسان شمالی با 35هزار رزمنده و جانباز بیشترین آمار را در این عرصه دارد گفت: زنان نقش کلیدی را در جبهه های حق علیه باطل داشته و دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ احیامحمد امیری افزود: زنان با حضور خود در خط مقدم و بیمارستان ها به عنوان امدادگران و در پشت سنگرها برای جمع آوری کمک ها برای سربازان، اسوه های غیرقابل توصیفِ از خودگذشتگی هستند. وی افزود: تاکنون در استان خراسان شمالی 600بانوی رزمنده که برای خط مقدم کمک جمع آوری کردند، شناسایی شده اند. معاون سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس کشور نیز در این همایش گفت: امروز هم ما باید در برابر هجمه های دشمنان با الگو گرفتن از شهدا ایستادگی کنیم و به جوانان به ویژه دختران که مادران آینده اند این الگوها را نشان دهیم. فاطمه قربان افزود: این سازمان، طرح نقش زنان در دوران انقلاب و دفاع مقدس و جشنواره اسوه های صبر و استقامت را برای چهارمین سال متوالی با رویکرد علمی، هنری و پژوهشی و همچنین طرح سلاله ها را برای کودکان دهه چهارم انقلاب در همه فرهنگسراهای کشور اجرا می کند. محمدتقی ایرانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز در این همایش گفت: زنان در دوران دفاع مقدس با آگاهی و بصیرت افزایی موجب مستحکم تر شدن پایه های خط مقدم و تقویت رزمندگان اسلام شدند و امروز هم در توسعه کشور نقش آفرین هستند. در این همایش از پنج کتاب بانوان سال های دفاع مقدس با نام های آرزوی دیدار، خاطرات خانم منصور خانی، سال های بیصدا گریه کردنم، ققنوس و ماه و وقت بیداری، رونمایی و از تعدای از بانوان فعال دوران دفاع مقدس نیز قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است