Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان دهگلان گفت: باید مدیران ادارات شهرستان مطالبه‌گر باشند اما در پیگیری مطالبات کمی ضعف داشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهگلان، یحیی نظری ظهر امروز در جلسه شواری اداری که با حضور مسئولان در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اظهار داشت: بی‌برنامگی و عدم توجه به برنامه‌های بالادستی در سال‌های گذشته تبعات نامطلوبی داشت و باید دولت به‌ویژه در اجرای برنامه توسعه ششم با برنامه حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شیطنت‌ها و توطئه‌های حامیان استکباردر منطقهگفت: قطعاً انسجام و حرکت در مسیر فرمایشات رهبری بیش از هر زمان دیگری نیاز است و باید با «وحدت و یکدلی» در خدمت به مردم گام برداریم.

فرماندار شهرستان دهگلان با اشاره به تأکیدات معظم‌له مبنی بر اینکه از حرف مخالفان برآشفته نشویم؛ خطاب به حاضرین در جلسه تصریح کرد: باید بین مردم باشیم؛ حرف‌های آنان را گوش بدهیم و شفافیت در اقدامات و توجیه افرادی که به ما مراجعه می‌کنند ضروری است.

پاسخگوی مشکلات مردم باشیم

وی با بیان اینکه مردم پشتوانه عظیم نظام هستند؛ گفت: باید قدر مردم را بدانیم و از مراجعات آنها برآشفته نشویم و در چارچوب قانون پاسخگوی مشکلات آنان باشیم.

نظری در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مشکلات شهرستان افزود: همه دستگاه‌های اجرایی در حد توان خود در برطرف کردن معضل بیکاری، ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی مردم همت و تلاش کنند.

مدیران شهرستان دهگلان منویات رهبر معظم انقلاب را سرمشق کارهای خود قرار بدهند

وی اظهار کرد: مدیران اگر منویات رهبر معظم انقلاب را سرمشق کارهای خود قرار بدهند رضایت‌مندی مردم ایجاد می‌شود و این نتیجه ارزشمند به اقتدار نظام کمک می‌کند.

فرماندار شهرستان دهگلان گفت: ادارت شهرستان در هفته دولت برای بیان خدمات ارائه شده از تمام امکانات! از جمله رسانه‌ها، نصب بنر و ارتباط چهره به چهره با مردم و NGOها استفاده کنند.

مدیرانادارت دهگلانی در پیگیری مطالبات شهرستان ضعف دارند

وی با اشاره به طرح‌های عمرانی و با تأکید بر اینکه باید مدیران شهرستان مطالبه‌گر باشند، گفت: در پیگیری مطالبات کمی ضعف داشته‌ایم و از امکانات کشوری کمتر استفاده کرده‌ایم.

فرماندار شهرستان دهگلان خاطر نشان کرد: لازم است مدیران، ردیف‌های بودجه را مطالعه کنند تا سهم این شهرستان با توجه به جدیدالتأسیس بودنش بهتر دیده شود.

وی تأکید کرد: برخی ادارات باید جدی‌تر طرح‌های عمرانی از جمله پروژه‌های روستایی، آبرسانی و ورزشی را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

R7848/P1336/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در سفر به آذربایجان‌شرقی و در یک جلسه رسمی بی اعتنا به سخنرانی استاندار مشغول صحبت با معاون عمرانی استاندار است. منبع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • موضوع عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌ها پیگیری شد
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد