Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور اب وفاضلاب شهرستان ریگان گفت :شهرستان ریگان برای مصرف شهروندان ریگانی بیشترین ذخیره ابی را در استان دارد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیر امور اب وفاضلاب شهرستان ریگان گفت :شهرستان ریگان برای مصرف شهروندان ریگانی بیشترین ذخیره ابی را در استان دارد.
پیدایش امروز در بازدید از روند اجرای ابرسانی به شهر ریگان گفت: اب وفاضلاب این شهرستان به ازای هراشتراک یک هزارو200لیتر ذخیره ابی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درادامه از ساخت مخزن 5هزار متر مکعبی این شهرستان با اعتبار 30میلیارد ریال درهفته دولت هم خبرداد.
مدیر امور اب وفاضلاب شهرستان ریگان تصریح کرد:با راه اندازی مخزن 5هزار متر مکعبی شهر ریگان به صورت کامل از اب مناسب برخوردار خواهندشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان با رئیس مهمانشهر و شورای مهمانشهر بردسیر دیدار کرد. 

در این نشست اعضای شورا، مسائل و مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مربوط به مهمانشهر را تشریح کردند. 

روح‌الله خضری‌پور، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان با تبریک روز شورا اظهار داشت: شورا باید در بهره‌برداری حداکثری از منابع به منظور تقویت امور و حل مسائل و مشکلات مردم اقدام کند، مهمانشهرها بالقوه دارای ظرفیت اجتماعی و اقتصادی بالایی هستند که وظیفه شورا بالفعل و عملیاتی کردن آنهاست. 

خضری‌پور گفت: در این راستا اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری هم صرفا از برنامه‌های هدفمند و اثربخش حمایت می کند.

وی تصریح کرد: شورا سریعا نسبت به افزایش منابع درآمدی برای تقویت اقدامات فرهنگی، مذهبی، عمرانی و غیره، برنامه‌های خود را ارائه کند، ضمن اینکه هزینه‌های دریافتی از ساکنین و درآمدهای ناشی از  اماکن تجاری در مهمانشهرها براساس نظر کارشناس رسمی و بر معیار  عدالت صورت پذیرد تا درآمدها واقعی شود و بجای انتفاع عده‌ای از کسبه، تمام ساکنین و عموم مردم از این منابع بهره ببرند. 

وی اظهار داشت: با توجه به ساماندهی صورت پذیرفته در سال ۱۴۰۲ و سال جاری از این پس در سطح استان و خصوصا مهمانشهرها، ارائه کلیه خدمات صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارکی که دارای اعتبار هستند انجام خواهد شد و افرادی که نسبت به تمدید و دریافت کارت و مدارک جدید اقدام نکرده‌اند، غیرمجاز محسوب و مطابق قانون با آنها برخورد می‌شود. 

در استان کرمان دو مهمانشهر در شهرستان‌های بردسیر و رفسنجان وجود دارد که حدود ۱۲ هزار نفر از مهاجرین در آنجا ساماندهی شده و زندگی می‌کنند؛ این مهمانشهرها تحت نظارت و مدیریت اداره کل امور اتباع و استانداری کرمان هستند و به صورت شورایی اداره می‌‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند