Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سال ۹۵ به دلیل توقف و بازسازی خطوط تولید کارخانه، اقدام به فروش محصولات تولیدی کرده که به دلیل رکود صنعت ساختمان اکثر تولیدکنندگان با قیمت های پایین تراز بهای تمام شده محصولات خود را به فروش رسانده اند که کاشی حافظ هم از این قاعده مستثنی نبوده است.

به گزارش قدس آنلاین، زنگ هشدار برای زیان قابل توجه کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ در پایان سال مالی ۹۵ و با رسیدن به عدد (۳۳۶,۲۵۰) میلیون ریال به صدا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اخطار نشان می‌دهد که زیان خالص هر سهم شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ در انتهای سال مالی ۹۵ به عدد (۱,۸۶۸) ریال نزدیک شده است.

شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ یکی از شرکت‌های قدیمی و فعال در زمینه تولید کاشی و سرامیک بوده که درسال ۱۳۵۵ تاسیس شده است.

شرکت کارخانجات کاشی وسرامیک حافظ در سال مالی قبل از آن تنها ۵۲۱ میلیون ریال سود داشته است.

گفته می‌شود که شرکت کاشی و سرامیک حافظ در سال ۹۵ به دلیل توقف و بازسازی خطوط تولید کارخانه اقدام به فروش محصولات تولیدی کرده که متاسفانه در این سال و به دلیل رکود در صنعت ساختمان اکثر تولیدکنندگان کاشی با قیمت‌های پایین تر از بهای تمام شده، محصولات خود را به فروش رسانده اند که کاشی حافظ هم از این قاعده مستثنی نبوده است.

از این رو، میزان فروش خالص داخلی شرکت در سال ۹۵ به ۹۲۰۶۶ میلیون ریال رسیده که از نظر مقداری و ریالی نسبت به سال ما قبل از آن ۶۴ و ۶۹ درصد افت کرده است.

در عین حال، این شرکت به دلیل عدم تولید محصولات جدید، میزان فروش صادراتی آن در سال ۹۵ به ۱۴۴۰۱ میلیون ریال بالغ شد که در قیاس با سال ۹۴ از لحاظ مقداری و ارزش به ترتیب ۷۵ و ۸۱ درصد تنزل یافت.

منبع: نود اقتصادی

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: اروپایی‌ها فروش تسلیحات به رژیم اسرائیل را متوقف کنند

وزیر امور خارجه ایران امشب در تماس تلفنی همتای فنلاندی ریشه بحران در منطقه را در تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خواند و بر توقف فوری فروش تسلیحات توسط برخی از دولت‌های اروپایی به این رژیم تأکید کرد.

در تماس تلفنی امشب (یکشنبه) دوم اردیبهشت خانم الینا والتونن وزیر امور خارجه فنلاند با حسین امیرعبداللهیان، آخرین تحولات روابط دوجانبه و اوضاع منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران با اشاره به اینکه ایران به دنبال تنش در منطقه نیست، ریشه بحران در منطقه را در تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خواند و تاکید کرد: ایجاد صلح در منطقه نیازمند اتخاذ رویکردی درست و عدم اعمال رویه‌های دوگانه و متناقض است و همه باید برای توقف فوری جنگ در غزه تلاش کنند.

وی افزود: در این راستا برخی دولت‌های اروپایی نیز باید برای کمک به ثبات و امنیت پایدار منطقه و توقف جنگ در غزه، فروش تسلیحات به رژیم متجاوز و اشغالگر اسرائیل را که در کشتار زنان و کودکان فلسطینی مورد استفاده قرار می‌گیرد، فورا متوقف کنند. 

خانم الینا والتونن وزیر امور خارجه فنلاند نیز در این گفت‌وگوی تلفنی اظهار داشت: ادامه تنش در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست و هرگونه اقدامی را در راستای افزایش تنش در منطقه محکوم می‌کنیم و بسیار از ادامه این تنش‌ها در منطقه نگران هستیم، زیرا معتقدیم هرگونه تداوم تنش می‌تواند احتمال کشته شدن غیرنظامی‌ها را افزایش بدهد.

وزیر خارجه فنلاند همچنین از همه طرف‌ها و بازیگران خواست که از هرگونه افزایش تنش در منطقه بپرهیزند.

وی ضمن تأکید بر نیاز منطقه به صلح و آرامش، به نگرانی‌ها در خصوص افزایش کشته شدن غیرنظامیان در غزه اشاره کرد و وضعیت انسانی اسفناک غزه و نیاز به برقراری هر چه سریع‌تر آتش بس بدون هیچ پیش شرطی را یکی از اولویت‌های اصلی فنلاند برشمرد. 

طرفین در پایان مجددا خواستار ارتقا و گسترش بیش از پیش مناسبات دو کشور شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • تولید قزل آلا به ۱۱۰ هزارتن می‌رسد
  • قیمت فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • رشد ۹۱ درصدی صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران به ارمنستان
  • امیرعبداللهیان: اروپایی‌ها فروش تسلیحات به رژیم اسرائیل را متوقف کنند
  • افزایش حدود پنج برابری صادرات شرکت‌های دانش بنیان طی سال‌های ۹۹ تا ۱۴۰۱
  • خرید و فروش دلار متوقف شد/ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟
  • افزایش ۵ برابری صادرات شرکت‌های دانش بنیان در سال‌های ۹۹ تا ۱۴۰۱
  • افزایش ۵ برابری صادرات شرکت‌های دانش بنیان در ۳ سال
  • خرید و فروش دلار متوقف شد؛ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟