Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از رای الیوم، انور قرقاش وزیر مشاور در وزارت خارجه امارات درباره سفر مقتدا صدر به ریاض و ابوظبی خاطر نشان کرد: محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در حال رهبری کردن اقدامی امیدوارکننده در خصوص عراق است.

انور قرقاش در توییتر نوشت: اقدام محمد بن سلمان برای ایجاد پل‌های ارتباطی میان کشورهای شورای همکاری و عراق، الگویی برای نشان دادن این مسئله است که اگر طرز فکرها و اهداف کشورهای شورای همکاری یکی شدند، تأثیر خود را خواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرقاش ادامه داد: این اقدام محمد بن سلمان با مشارکت امارات و بحرین صورت می گیرد که آغازی بر ایجاد پل های ارتباطی و همکاری مشترک با عراق است و آرزوی ما عراقی شکوفا و با ثبات است؛ البته چالش های پیش‌رو بزرگ هستند ولی جایزه عبور از آنها بزرگتر است.

512

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان امروز دوشنبه در نشست امنیتی ریاض، تاکید کرد که ما به آتش‌بس دائم در غزه نیاز داریم.

فیصل بن فرحان اظهار داشت که باید تلاش بیشتری در جبهه فلسطینی صورت گیرد و مسیری را در پیش بگیریم که در نهایت به تشکیل کشور فلسطین منتهی شود.

وی همچنین در ارتباط با موضوع روابط ریاض و واشنگتن، افزود: ما به گام های آخر در راستای رسیدن به توافقات دو جانبه با آمریکا نزدیک می شویم.

کد خبر 6092392 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه
  • آب‌های نیلگون، روی پرده نقره‌ای
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • وزیر صمت: با وجود تحریم ۱۵۳ میلیارد دلار تجارت خارجی داریم
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی