Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور در پیامی به آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی انتصاب وی از سوی مقام معظم رهبری به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت. به گزارش نامه نیوز، متن پیام حجت‌الاسلام حسن روحانی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت الله حاج سیدمحمود هاشمی شاهرودی (دامت برکاته)
سلام علیکم
انتصاب حضرت عالی از سوی مقام معظم رهبری به «ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام» را صمیمانه تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجمع تشخیص مصلحت نظام از ارکان مهم کشور و مرکزی برای اثبات پویایی فقه شیعه و شریعت اسلام است که همواره از حمایت حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری برخوردار بوده است.
با حضور شایسته جنابعالی در این جایگاه خطیر و بهره‌گیری مطلوب از توان و ظرفیت‌های فراوان و متنوع فکری جامعه، بیش از پیش شاهد افق‌های روشن در تقویت جایگاه مجمع خواهیم بود.
لازم می‌دانم یاد و خاطره حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی(رحمت الله علیه) که سال‌های متمادی مدیریت این نهاد مهم و مؤثر را با قابلیت و نبوغ سیاسی کم‌نظیر خود و تشخیص هوشمندانه مصلحت‌های نظام، صادقانه اداره و به خوبی هدایت کرد، گرامی دارم و برای جنابعالی توفیق هر چه بیشتر را از درگاه خداوند بزرگ مسألت نمایم.
حسن روحانیرییس جمهوری اسلامی ایران

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم مصلحت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 5 فیلم مصلحت به کارگردانی و نویسندگی حسین دارابی محصول سال 1399 است. «مهدی» پسر آیت‌الله مشکاتیان که یکی از مقامات بلندپایه‌ قوه‌ قضائیه است، مرتکب قتل می‌شود، اما از پذیرفتن آن سر باز می‌زند و اطرافیان پدرش به خاطر «مصلحت» انقلاب، سعی می‌کنند کسی دیگر را به جای او متهم جلوه دهند. فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، مهدی حسینی‌نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی، نازنین فراهانی، سهی‌بانو ذوالقدر، مهدی فریضه، علی دل‌پیشه، حسن تسعیری، مجید جعفری، وحید نفر، شهاب عباسیان، امیر شمس و محمدرضا سروستانی در این فیلم مقابل دوربین روزبه رایگا بازی کردند. فردین خلعتبری موسیقی متن این فیلم را ساخت و سیاوش کردجان این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه هدف قرار دادن خودروی مقام نظامی حزب الله توسط اسرائیل
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • تلاش با صلابت و بصیرت سپاه در پاسداری از کیان نظام
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک و ستاش مفتی اعظم روسیه به رهبر ایران
  • ابعاد عملیات «وعده صادق» بسیار گسترده است