Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک هیأت تجاری متشکل از صنعتگران و تجار پاکستانی با هدف بهره‌گیری از فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری طی روزهای گذشته به قطر سفر کرده‌اند و ۲ کشور مسیر جدید دریایی افتتاح کردند.

به گزارش فارس به نقل از پنینسولا قطر؛ یک هیأت پاکستانی متشکل از تجار و صنعتگران این کشور طی روزهای گذشته وارد قطر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از این اقدام ایجاد فرصت‌های جدید همکاری تجاری بین دو کشور بوده و از سوی دیگران طرف‌های پاکستانی تمایل دارند تا در صنعت دارویی قطر سرمایه‌گذاری کنند.

این هیأت پاکستانی توسط مدیر فدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت پاکستان سرپرستی می‌شود و روز گذشته با برخی مقامات قطری مذاکره داشته و قرار است طی روز جاری با اعضای اتاق بازرگانی قطر دیدار کنند.

زبیر طوفیل سرپرست هیأت پاکستانی اعلام کرد ما با دو هدف به قطر آمده‌ایم اول این که صادرات پاکستان به قطر را افزایش داده و سپس سرمایه‌گذاران قطری را نسبت به سرمایه‌گذاری در پاکستان تشویق کنیم.

وی اعلام کرد: دیدارهای روز گذشته با مقامات سرمایه‌گذارهای قطری بسیار مفید بوده است و راه‌های جدیدی را در راستای توسعه مناسبات تجاری بین دو کشور ایجاد خواهد کرد.

وی اعلام کرد: 2 شرکت پاکستانی قبلاً مرغ منجمد به قطر صادر می‌کردند که ما قصد داریم این صادرات را افزایش دهیم و این مسئله از سوی مقامات قطر مورد استقبال قرار گرفته است.

طوفیل ادامه داد: برخی شرکت‌های پاکستانی تولیدکننده دارو نیز تمایل دارند تا در قطر خط تولید ایجاد کنند تا بتواند به بازار خاورمیانه و شمال آفریقا نفوذ کنند.

از سوی دیگر مقامات قطری روز گذشته از ایجاد خط کشتیرانی جدید بین بندر حمد و بندر کراچی پاکستان خبر دادند. ایجاد این خط جدید به توسعه روابط تجاری و واردات و صادرات بین دو کشور منجر خواهد شد چرا که زمان سفر کشتی‌ها از پاکستان به قطر از 8 روز به 6 روز کاهش خواهد یافت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم

محمود گودرزی مدیرعامل بورس تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در رابطه با قرارداد‌های آتی تک سهم تاکنون بیش از ۳۰ نماد در بازار ابزار‌های نوین خودمان در قالب قرارداد آتی تک سهم شروع به کار کردند نکته‌ای که وجود دارد این است که omsهای متنوعی بتوانند اضافه شوند در حال حاضر دو تا از oms مجوز گرفتند به مرور که چند oms دیگر هم اضافه شوند به امید خدا ما نماد‌های پایه‌ایی که بخواهند در بازار قرارداد آتی تک سهم فعالیت داشته باشند را اضافه خواهیم کرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: فکر می‌کنم به امید خدا تا پایان سال بتوانیم به بیش از ۴۰ نماد به عبارتی حداقل نماد‌هایی که گردش بالایی دارند این فرآیند را افزایش دهیم.

گودرزی در رابطه با اهمیت قرارداد آتی تک سهم هم بیان کرد: دو طرفه شدن بازار مهم‌ترین فاکتور و عامل ایجاد این بازار است و فکر می‌کنم بازار آتی تک سهم می‌تواند کمک شایانی کند که حتی در بازار نزولی هم معامله‌گران سود داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • تمدید اقامت دوماهه پناهجویان افغانستانی در پاکستان
  • زلفی گل: در فرهنگ ایرانی به علم توجه شده است
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • پاسخ مهران غفوریان به حواشی ایجاد شده درخصوص پدرش: پدر من ناخدا یکم کمیسر دریایی بوده است (فیلم)
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم