Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@23:37:38 GMT

پسر «شهید حججی» در آغوش علی لاریجانی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۹۰۸۶۰

پسر «شهید حججی» در آغوش علی لاریجانی +عکس

حاشیه مراسم بزرگداشت شهید حججی را مشاهده می کنید سرویس عکس و فیلم فردا: حاشیه مراسم بزرگداشت شهید حججی را مشاهده می کنید..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه شهید فهمیده ادامه دارد

به حال خودم غبطه خوردم و سپس خوشحال شدم به اینکه انقلاب ما هنوز زنده است و رویش‌هایش را روز به روز مشاهده می‌کنیم و چه خوب راه شهید فهمیده و علم‌الهدی‌ها ادامه دارد و چه زیبا...

به گزارش مشرق، مسعود مجیدی درباره مشاهدات و خاطراتش از اردوهای راهیان نور می‌گوید:

دوم فروردین ۱۴۰۱ با صحنه ای مواجه شدم که هیچ وقت یادم نمی رود. می‌ایستم. اینکه رهبر معظم انقلاب همیشه تاکید می کنند که جوان های مؤمنِ امروز، از لحاظ انگیزه از جوان اوّل انقلاب اگر جلوتر نباشند عقب‌تر نیستند و اینها را رویش‌های انقلاب می نامند و این معجزه‌ انقلاب است و از معجزات نظام جمهوری اسلامی است، را در یادمان هویزه مشاهده کردم. داشتم سن و اسامی شهدا را از روی سنگ قبرشان می‌خواندم و به دنبال گمشده‌مان بودیم... که دیدن نوجوانی تقریباً ۱۲ یا ۱۳ ساله که روی مزار شهید عبدالمحمد چهارمحالی (۱۳۴۱-۱۳۵۹) نشسته و مشغول نوشتن بود، توجهم را جلب کرد:


- کمکم کنید بتوانم هوای نفس را له کنم.
- کمکم کنید رضایت پدر و مادر خود را به دست بیاورم.
- کمک کنید معشوق‌تر شوم و عاشق‌تر.
- کمکم کنید با گذشت زمان بهتر شوم و نه بدتر

با دیدن این عبارت در نوشته‌های او ابتدا به حال خودم غبطه خوردم و سپس خوشحال شدم به اینکه انقلاب ما هنوز زنده است و رویش‌هایش را روز به روز مشاهده می‌کنیم و چه خوب راه شهید فهمیده و علم‌الهدی‌ها ادامه دارد و چه زیبا و درست مولای‌مان خامنه‌ای عزیز فرمودند دشمن در جنگ فرهنگی هم لشکر شکست خورده است و امام خمینی(ره) چه کرد...

دیگر خبرها

  • شب شعر غزه؛ بزرگداشت یاد شهید محسن صداقت
  • ◄ وصف شرایط فعلی حمل و نقل ریلی و شرکت راه آهن در قالب یک شعر
  • مراسم بزرگداشت روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • مراسم بزرگداشت شهدای دمشق و راسک در میبد
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز
  • مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی اسرائیل به کنسولی ایران در دمشق
  • برگزاری مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد در خانه سینما
  • راه شهید فهمیده ادامه دارد
  • مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در کاشان برگزار شد