Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@06:16:41 GMT

حذف ۵ بدمینتون باز ایران از مسابقات بلغارستان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۹۰۹۱۷

حذف ۵ بدمینتون باز ایران از مسابقات بلغارستان

در ادامه مسابقات بین المللی بدمینتون بلغارستان 5 بازیکن ایران از دور رقابت‌های یک نفره کنار رفتند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، مسابقات بین المللی بدمینتون بلغارستان از صبح امروز (دوشنبه) با شرکت بدمینتون بازان ۲۳ کشور در سالن اختصاصی شهر صوفیه آغاز شد و در نخستین روز این رقابتها ۵ ملی پوش کشورمان به میدان رفتند که حاصل دیدارهای امروز ۵ شکست برای آنان بود تا از دور رقابتهای یک نفره حذف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اولین دیداررقابتهای یک نفره مردان، امروز مهدی انصاری به مصاف بدمینتون باز میزبان (بلغارستان) رفت که این دیداردر پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود بازیکن بلغاری خاتمه یافت و انصاری از دور رقابتهای یک نفره حذف شد.
سروش اسکندری در دیدار دور مقدماتی و در اولین بازی خود به مصاف بدمینتون باز فرانسوی رفت و این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر واگذار کرد و از دور رقابتهای یک نفره کنار رفت.


همچنین آرمین زکی زاده نیز در رقابتهای دور مقدماتی و در اولین دیدار خود به مصاف بدمینتون باز بلژیکی رفت و این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر واگذار کرد و از دور رقابتهای یک نفره حذف شد.
امیر جباری در دور مقدماتی رقابتها و در اولین بازی خود به مصاف بازیکن اسلوونی رفت و این بازی را با نتیجه ۲ بر یک واگذار کرد و از دور رقابتهای یک نفره مردان حذف شد.


ثمین عابد خجسته در دور مقدماتی این مسابقات و در اولین دیدار خود در قسمت یک نفره بانوان برابر بدمینتون باز روسیه قرار گرفت و در پایان این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر واگذار کرد و از دور رقابتهای یک نفره بانوان کنار رفت.
در ادامه رقابتهای یک نفره بانوان فردا (سه شنبه) ثریا آقایی، سارا دلاوری و هدیه شمس برابر حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.
مسابقات بین المللی بدمینتون بزرگسالان بلغارستان در روزهای بیست و سوم الی بیست و ششم مرداد ماه جاری با شرکت ۲۳ کشور جهان در شهر صوفیه بلغارستان در قسمت یک نفره، دونفره و تیمی مردان و زنان برگزار می شود.

بدمینتون

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تنیس تور جهانی تنیس جوانان در زمین‌های تنیس آسایش ساری برگزار شد تا تکلیف نفرات برتر هفته نخست مشخص شود. در بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۱-۶) کیارش حنیفی را برد و قهرمان شد، دانیال مشتاقی‌فر و سام پازوکی نیز مشترکا سوم شدند.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۱-۶) هانا سلطانی را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد. کیمیا ثاقب تهرانی و ملینا عباس نیز عنوان سومی مشترک را از آن خود کردند.

در بخش دونفره نیز تیم پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند. در بخش دختران نیز کیمیا ثاقب تهرانی – یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.
این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز و امروز با انجام دیدارهای نهایی به پایان رسید. سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید کشورمان بود و امیر مهذب‌نیا مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت.

کد خبر 6091367

دیگر خبرها

  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور