Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه تهران طی اطلاعیه‌ای خبر درگذشت «پروفسور لطفعلی‌زاده»، بنیانگذار منطق فازی را تکذیب و از مخاطبان عذرخواهی کرد.

به گزارش جماران،روابط عمومی دانشگاه تهران طی اطلاعیه‌ای خبر درگذشت پروفسور لطفعلی عسگرزاده مشهور به پروفسور لطفی‌زاده، پدر منطق فازی را تکذیب و از مخاطبان عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بخش خبری وب سایت دانشگاه تهران روز شنبه، ۲۱ مرداد خبری با عنوان «پدر منطق فازی و دانش‌آموخته دانشگاه تهران درگذشت» منتشر کرد که بر اساس اطلاعات واصله از منابعی آشنا با پروفسور لطفی‌زاده اطلاع‌رسانی شده بود. امروز باخبر شدیم که این استاد ارجمند خوشبختانه در قید حیات هستند.

بنابراین، بخش خبری وب‌گاه دانشگاه تهران خبر مذکور را از وب سایت دانشگاه برداشته، برای این استاد گرانقدر و دانش‌آموخته خود آرزوی تندرستی و طول عمر باعزت می‌کند. همچنین، از خوانندگان عزیز و خانواده محترم پروفسور لطفی‌زاده بابت انتشار این خبر عذرخواهی می‌نماید.

روز شنبه ایسنا نیز به نقل از سایت دانشگاه تهران، خبری با عنوان «بنیانگذار «منطق فازی» درگذشت» را بر خروجی خود منتشر کرد.

در این میان «ایسنا» به دلیل عدم دسترسی بهخانواده پروفسور برای تائید صحت و سقم خبر و همچنین به واسطه جایگاه و اعتبار دانشگاه تهران، پس از پیگیری‌های فراوان، به خبر دانشگاه تهران اکتفا و خبر فوت استاد را منتشر کرد. همچنین این خبرگزاری پس از انتشار خبر دانشگاه تهران، مصاحبه‌ای را با دکتر کمره‌ای، عضو هیات علمی دانشگاه تهران با عنوان «عکاسی و موسیقی دو سرگرمی اصلی پروفسور لطفعلی‌زادهبود» منتشر کرد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی

آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی وزیر کشور درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.

وی ادامه داد: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.

گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳
  • پرفسور بالتازار چگونه دیده شد؟/ نقش جشنواره در افزایش انگیزه
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی
  • توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی
  • توضیح مهم رئیس شورای شهر در مورد بوستان لاله و مفقود شدن یک کارگر در نهر آب منطقه ۱۵