Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@08:56:44 GMT

انتخابات شورای تعزیه شهرستان کاشان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۹۱۲۳۵

انتخابات شورای تعزیه شهرستان کاشان برگزار شد

انتخابات شورای تعزیه شهرستان کاشان با حضور معاون فرهنگی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، رئیس اداره ‌ارشاد ‌و سرپرستان گروه تعزیه در منطقه کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، بعد از ظهر امروزانتخابات شورای تعزیه شهرستان کاشان با حضور معاون فرهنگی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرستان گروه تعزیه در منطقه کاشان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی جوادی مقدم در حاشیه این مراسم با بیان اینکه شورای تعزیه به صورت پایلوت و برای نخستین بار در استان اصفهان برگزار می‌شود، اظهار داشت: پس از اجرای طرح پایلوت شورای تعزیه در استان اصفهان به کل کشور تعمیم داده میشود.

جوادی مقدم از 13 گروه ثبتی و در حال ثبت در کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: از میان این 13 گروه تعزیه 9 گروه ضمن ارائه مدارک لازم گروه تعزیه خود را به ثبت رساندند و چهار گروه دیگر نیز مراحل ثبت گروه تعزیه خود را انجام دادند و به زودی ثبت میشود.

وی از حضور 10 سرپرست گروه تعزیه در انتخابات شورای تعزیه شهرستان کاشان خبر داد و ابراز داشت: پنج سرپرست شامل محمدعلی کاظمیان، محمدتقی زارعی، علی اکبر جهانی، عباسعلی محسنی و اصغر رحمان نامزدان شورای تعزیه شهرستان کاشان شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با بیان اینکه سه سرپرست گروه تعزیه در شورای این هنر قدیمی حضور دارند، تصریح کرد: در مرحله انتخابات محمدعلی کاظمیان با شش رأی و محمدتقی زارعی با هفت رأی حضورشان در شورای تعزیه شهرستان کاشان قطعی شد.

جوادی مقدم با بیان اینکه آرای علی اکبر جهانی و اصغر رحمان در عدد چهار با یکدیگر برابر شد و عباسعلی محسنی تنها دو رأی را کسب کرد، ابراز داشت: در مرحله دوم انتخابات علی اکبر جهانی با هفت رأی به عنوان عضو سوم مشخص و اصغر رحمان با دو رأی به عنوان عضو علل بدل انتخاب شد.

انتهای پیام/

R7845/P1377/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش شدید باران باعث جاری شدن سیلاب و روان آب در روستای صالح اباد شهرستان نطنز شد و خساراتی به باغات، معابر راه‌های ارتباطی و شبکه آب آشامیدنی این روستا زد.
منصور شیشه فروش افزود: عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند و مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و برق برای ایمن سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌ها اقدام کنند.


وی ادامه داد: همچنین به علت شدت بارش‌ها آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز- کاشان و نیز برخی ازمحور‌های جاده‌ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شد که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امداد رسانی مستقر هستند.
بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.
انتظار می‌رود شدت بارش‌ها در نیمه غربی و شمالی استان بیشتر باشد.
در ادامه ببینید تصاویری از جاری شدن سیل در روستای کهیاز در بخش زواره، روستای نهوج بخش مرکزی اردستان، روستای خرمدشت و چاه اسعد نایین و بارش تگرگ در جاده ظفرقند به نایین و گردنه ملااحمد نایین:

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد